عملکرد شورای پنجم و شهردار یزد علیرغم بحران کرونا موفق بود

استاندار یزد گفت: شورای پنجم و شهردار یزد علیرغم وجود موانع مختلفی همچون بحران کرونا، عملکرد موفقی از خود به جای گذاشتند.

عملکرد شورای پنجم و شهردار یزد علیرغم بحران کرونا موفق بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ محمدعلی طالبی در آیین تکریم و معارفه شهردار یزد ابوالقاسم محی الدینی، شهردار جدید شهر یزد را مدیری جوان، با انگیزه و فعال دانست و اظهار کرد: مهندس محی الدینی در دو سال و نیم گذشته همکاری بسیاری خوبی با مجموعه مدیریت استان داشت و حضور و فعالیت ایشان در سازمان همیاری شهرداری ها، دوره موفقی را از جهت فعالیت های مختلف این سازمان در استان رقم زد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های جمال الدین عزیزی در دوره ی تصدی مسئولیت شهرداری، گفت: در این دوره که به اذعان بسیاری از افراد فعال در متن جریانات و فعالیت های اجرایی و عمرانی کشور و استان، یکی از سخت ترین دوره های کاری بود و محدودیت ها، موانع و مشکلات زیادی نظیر کرونا وجود داشت، خوشبختانه اقدامات و فعالیت های خوبی در کنار شورای اسلامی دوره پنجم انجام شد.

طالبی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم، به خوبی توانست به وظایف اصلی و اساسی مربوط به مدیریت شهری عمل و حوزه های مختلف فعالیت شهر را تحت پوشش خود قرار دهند در واقع شهرداری یزد در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارای برنامه بود و اقدامات خوبی را انجام داد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مهندس محی الدینی یکی از بهترین انتخاب های صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر یزد است و جای خوشحالی دارد که این انتخاب با نگاه به درون مجموعه و مدیران توانمند استانی انجام شد.

عملکرد شورای پنجم و شهردار یزد علیرغم بحران کرونا موفق بود

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان