تداوم روند کاهشی کرونا در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: موارد تست مثبت کرونا در اصفهان از ۴۴ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته است ولی هنوز نمی توان درباره کاهش مرگ و میرها اظهار نظر کرد.

تداوم روند کاهشی کرونا در اصفهان

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: موارد تست مثبت کرونا در اصفهان از 44 درصد به 32 درصد کاهش یافته است  که نشان از روند کاهشی کرونا در اصفهان است اما هنوز نمی توان درباره کاهش مرگ و میرها اظهار نظر کرد. 

وی افزود: شهرستانهای اردستان، اصفهان، برخوار، تیران، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف آباد و نطنز در وضعیت نارنجی و شهرستانهای خور و بوئین میاندشت در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و 600 بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و 189 مورد قطعی شناسایی شد و 431 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 447 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و 519 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 427 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و  و میر 26 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته 21 مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان