توصیه مقام ایرانی پیش از تزریق واکسن برکت

علی کرمی: افرادی که با حالت ناشتا واکسن می‌زنند، عوارض بیشتری – سرگیجه و بی‌حالی – را تجربه می‌کنند.

توصیه مقام ایرانی پیش از تزریق واکسن برکت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، علی کرمی، رئیس بنیاد ملی سبک زندگی سالم در خصوص واکسن برکت، گفت: در حال حاضر مقاله فاز تحقیقاتی واکسن برکت در سایت رسمی شرکت تولیدکننده منتشر شده است. افرادی که سبک زندگی سالم دارند – تغذیه و تحرک و سالم و سطح استرس پایین – عوارض بسیار کمی را پس از تزریق واکسن تزریق می‌کنند.

رئیس بنیاد ملی سبک زندگی سالم افزود: افرادی که با حالت ناشتا واکسن می‌زنند، عوارض بیشتری – سرگیجه و بی‌حالی – را تجربه می‌کنند. افراد پس از تزریق واکسن‌ها عوارض مختلفی را تجربه می‌کنند. وی با اشاره به این که وضعیت ژنتیک و فیزیولوژی در بروز عوارض واکسن مؤثر هستند، اظهار داشت: واکسن‌های کرونا فاقد مواد مضر و آسیب‌زننده هستند.

رئیس بنیاد ملی سبک زندگی سالم با بیان این که بیشتر عوارض واکسن خفیف و سطحی هستند، عنوان کرد: درد موضعی محل تزریق، قرمز شدن محل تزریق، بدن درد سطحی، تب و احساس بی‌حالی از جمله شایع‌تری عوارض واکسن‌های کرونا هستند که در صورت بروز تا یکی دو روز پس از تزریق برطرف می‌شوند.

وی با اشاره به این که افرادی که نسبت به مواد مختلف آلرژی دارند باید در انتخاب واکسن دقت کنند، توصیه کرد: تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق غذای مناسب و کافی بخورند.

علی کرمی افزود: مصرف مایعات زیاد مانند دمنوش‌ها و آبمیوه‌های سالم و آب پس از تزریق واکسن بسیار ضروری و مفید است. ما با مصرف مایعات زیاد و مناسب می‌توانیم از بروز اکثر عوارض واکسن جلوگیری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان