انواع تم عروسی لاکچری و شیک

در این مطلب در صورت همراهی با آرگا شاهد ایده های زیبا و شیکی از انواع تم عروسی با رنگ، طرح و جذابیت بی نظیری خواهید بود. عروس خانم ها و آقا دامادهای خوش سلیقه می توانید با استفاده از این تصاویر جشن رویایی خود را برگزار کنید.

انواع تم عروسی لاکچری و شیک

برای برگزاری مراسم عروسی اغلب زوج ها استرس زیادی را تحمل می کنند که این استرس با مشاهده تصاویر عروسی دیگران و یا شرکت در جشن های عروسی شیک و لاکچری بالا می گیرد. برای فرونشاندن این تب پیشنهاد می کنیم ایده های شیک و لاکچری انواع تم عروسی را جستجو، آشنایی کسب نموده و سپس به کار ببرید. در این زمینه می توانید روی کمک آرگا در این مطلب حساب کنید.

انواع تم عروسی با ایده های دوست داشتنی و شیک

همانطور که تم های تولد محبوبیت زیادی در بین عموم یافته اند، تم های عروسی نیز توانسته به دلیل شیک و منحصر به فرد بودن و همچنین ساده و آسان بودن(از لحاظ تدارک چیدن) این محبوبیت را برای برگزاری یک جشن عروسی به خود اختصاص دهد. تم در واقع ایجاد کننده ی یکپارچگی و هماهنگی میان تمامی اجزای مراسم می باشد که با توجه به سلیقه، زمان عروسی و … متفاوت انتخاب و به اجرا در می آید.

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

مزایای استفاده از تم در مراسم عروسی

در واقع با محدود شدن گزینه های انتخابی، از سردرگمی و استرس شما کاسته می شود. همچنین گزینش برای شما آسان تر می گردد. انتخاب رومیزی، پرده ها و حتی خود تالار متناسب با تم مورد نظر دیزاین شده و شما کمتر وقت برای جستجو و انتخاب می گذارید. انتخاب انتخاب دسته گل عروس، گل آرایی و تزیین ماشین عروس، رنگ لباس عروس و … از جمله انتخاب های متعدد می باشد که با در نظر گرفتن مدل مد نظر، مرحله ی انتخاب نیز آسان تر می گردد.

انواع تم عروسی

معرفی تم های عروسی

تم های عروسی شامل تم عروسی گل، تم عروسی رنگی، تم عروسی عاشقانه، تم عروسی روستایی و تم عروسی تخیلی می باشد که از انواع تم های غیر اصلی آن می توان تم عروسی پروانه، تم عروسی چتر، تم عروسی هنری، تم عروسی سیب، تم عروسی آلیس در سرزمین عجایب، تم عروسی لگو و تم عروسی باستانی را نام برد.

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

در تم عروسی رنگ بندی بخصوصی به کار گرفته می شود. به این صورت که همه ی اجزای ریز و درشت عروسی طبق آن تزیین می شوند. در رابطه با انتخاب تم عروسی می توان گفت که باید در همان ابتدای مراسم صورت بگیرد. تا دسته گل عروس، ماشین عروس، لباس ساقدوش ها، کیک عروسی، کارت عروسی، کفش عروس و داماد و غیره مطابق با آن انتخاب و تهیه شود.

و اما نیاز نیست تا تنها یک رنگ را انتخاب نمایید. شما عزیزان می توانید از ترکیب رنگی نزدیک به هم بهره ببرید که البته علاوه بر زیباتر بودن، می تواند دست شما را برای اجرا و تزیین باز بگذارد. به عنوان مثال می توانید از تم رنگی قرمز شرابی – بنفش – نارنجی بهره ببرید. و اما قانون به کارگیری این تم رنگی به این صورت است که دیزاین و جزئیات عروسی با رعایت و استفاده این ترکیب رنگی اجرا گردد. یعنی اینکه روی صندلی ها را با پایپون های نارنجی مزین کنید. لباس عروس خود را سفید انتخاب کرده و با دسته گل سرخ همراهش کنید. و ظرف های پذیرای روی میز را به رنگ بنفش برگزینید.

انواع تم عروسی

نکات پیشنهادی برای داشتن جشن عروسی جذاب و خاطره انگیز

برپایی یک جشن عروسی زیبا که هم شیک باشد و هم خاطره انگیز، آرزوی هر عروس خانمی می باشد. بله مخاطب ما شما عزیزان می باشد که در ابتدای شروع زندگی مشترک خود هستید. برای تحقق این آرزو می توانید از میان انواع تم عروسی  بهترین تم را انتخاب کنید وبا نکات پیشنهادی ارائه شده برای برپایی شکوهمندانه جشن خود از آن ها بهره بگیرید.

1- استفاده از رنگ های ترند سال

یکی از اولین پیشنهادات و روش های جالب توجه، استفاده از رنگ های ترند سال می باشد. با توجه به اینکه هر ساله رنگ و یا رنگ های متفاوتی به عنوان رنگ سال انتخاب می شوند. می توانید از آنها برای تزیین مراسم خود و البته به عنوان تم رنگی جشن بهره ببرید.

به عنوان مثال اکنون که در سال 2021 میلادی هستیم، می توانید از رنگ های زرد روشن و خاکستری خنثی به عنوان تم رنگی عروسی خود استفاده نمایید. به این صورت که رومیزی ها، سفره عقد و تزیینات آن، دیزاین دستمال های پذیرایی و یا از یکی از رنگ ها و یا ترکیبی از آنها برای انتخاب لباس، کفش و یا حتی میکاپ خود بهره ببرید.

انواع تم عروسی

2- انتخاب بر اساس عروسی ایده آل و رویایی خود

قطعا اغلب دختر خانم ها پیش از ازدواج نیز یک عروسی رویایی در ذهن خود دارند که به مرحله ی تصویر سازی می رسد. حالا زمان رخت واقعیت پوشاندن به این رویا و ایده ذهنی می باشد. شاید کاملا عملی نباشد، حداقل می تواند تا حدودی شما را در انتخاب همراهی و یاری کند. گل مورد علاقه، رنگ مورد علاقه، لباس عروس مورد علاقه و یا سبک عروسی مورد علاقه از جمله ملاک های حاضر در این تصویر سازی به شمار می روند.

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

3- انتخاب فصل عروسی و تزیین مناسب با آن

معمولا فصل بهار و تابستان و یا پاییز را برای اجرای مراسم عروسی بر می گزینند، اما این یک اجبار و یا قانون نیست که کلیت داشته باشد. گاهی ممکن است عروسی در فصل زمستان برگزار گردد. از تمامی این حرف ها بگذریم در هر یک از فصل ها طبیعت رنگ آمیزی و نقاشی متفاوت و منحصر به فردی را به نمایش می کشد. بسته به هر یک از این تصاویر و رنگ ها، قطعا انتخاب رنگ ها و تم عروسی نیز متفاوت می شود.

در فصلی با آب و هوای معتدل و خوب همچون بهار به کارگیری رنگ های روشن مانند گلبهی و صورتی ملایم مناسب تر است. در فصل گرم تابستان به کار گیری رنگ های سرد و ملایم مناسب تر است. اما در فصول سرد همچون پاییز و زمستان استفاده از رنگ های گرم مانند طلایی و نقره ای مناسب تر است.

انواع تم عروسی

4- مکان برگزاری جشن عروسی

باید باور داشته باشید که همان قدر تزیینات و انتخاب ها می توانید در چگونگی کیفیت عروسی تاثیر گذار باشند، مکان انتخابی برای اجرای مراسم نیز قابل اهمیت و تاثیر گذار می باشد. پس حتما پیش از انتخاب و یا رزرو مکان مراسم عروسی دقت لازم را با در نظر گرفتن تمامی ویژگی ها، جزئیات و تزیینات داشته باشید. و به دنبال آن تم عروسی را هم باید با در نظر گرفتن مکان عروسی برگزینید. انتخاب تم عروسی سیاه و سفید برای جشنی که در باغ و در زمان شب برگزار می گردد، جایز نمی باشد.

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

انواع تم عروسی

از همراهی شما با مطلب اختصاص داده شده به انواع تم عروسی قدردان هستیم. امیدواریم مورد پسند شما آرگایی های دوست داشتنی واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی با مطلب جالب خلاقیت در مراسم عروسی بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان