مدل کانتر سنگی، چوبی و فلزی با طرح های شیک

برای مشاهده تصاویر جالب و کاربردی از مدل کانتر و همچنین مطلعه و آشنایی بیشتر با انواع کانتر، پیشنهاد می کینم با این مطلب از آرگا همراه شوید. کانترها نقش چشمگیری در دیزاین آشپزخانه دارند، البته جنبه کاربردی بودن آن بیشتر مورد توجه است.

مدل کانتر سنگی، چوبی و فلزی با طرح های شیک

کانتر آشپزخانه را شاید بتوان به بیانی یک ابزار تامین کننده ی رفاه شما و یا به اصطلاح اُپن می گویند که جداکننده ی بخشی از بخش دیگر می باشد. از کانترها در آشپزخانه هایی که دارای فضایی کم و محدود هستند توسط اغلب افراد نقش میز غذاخوری را ایفا می کند. البته نقش اساسی کانترها علاوه بر زیبایی بخشی فراهم ساختن فضای لازم جهت تهیه و پخت غذا نیز می باشد. کانترها دارای تنوع بالایی هستند که این تنوع اشکال و ابعاد مختلف، متریال های گوناگون به کار رفته، و رنگ و طرح متفاوت را شامل می شود. در این مطلب نمونه های جذاب و شیکی از انواع مدل کانتر را مشاهده خواهید کرد.

طرح هایی زیبا و بینظیر از کانتر

آشنایی با مدل کانتر آشپزخانه

کلمه هایی مانند باجه، گیشه، میزی، دیواره را می توان از مترادف های کانتر دانست که در بعد آشپزخانه معنی پیشخوان را در برگرفته و به اصطلاح عامیانه به آن اُپن نیز می گویند. کانترها نقش پررنگی در دیزاین آشپزخانه دارند که از دو جنبه کاربردی بودن و دکوری بودن مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه مطلب پیش از ارائه مدل کانترهای مختلف، ایده های جالب و شیکی را برای به کارگیری کانتر آشپزخانه شرح می دهیم.

1- کانترهای میزی، صندلی و یا مبل انتخاب شود

تبریک می گوییم اگر تصمیم دارید قسمتی از کانترها را به منظور نشیمن به کار ببرید. شما می توانید در صورت تمایل از علاوه بر اختصاص دادن قسمتی از کانتر به میز، قسمتی از آن را برای نشیمن مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با مدل کانتر زیبا و جذاب

2- کانتر انتخابی با طراحی داخلی هارمونی داشته باشد

هنگام انتخاب کانتر به سبک طراحی داخلی آشپزخانه خود توجه داشته باشید. لازم است کانتر منتخب با دیزاین آشپزخانه و البته پذیرایی منزل شما هماهنگی داشته باشد، به عناون مثال برای سبک های یونانی و ایرانی خوب است کانترهای کار گردیده با سنگهای گرانیتی، مرمرین و رومی را انتخاب نماید، و برای سبک های مینیمال، مدرن، اسکاندیناوی می توانید از کانترهای به طور کامل روشن و یا تماما تیره، یکرنگ و ساده و همچنین جنس هایی نظیر فلز و چوب بهره ببرید.

طرح هایی از کانتر آشپزخانه

3- کانترهای چندکاره استفاده گردد

این کانترهای چند کاره برای آشپزخانه های کوچک و فضای منازلی که با محدودیت فضا مواجهه هستند مناسب می باشد که ضمن میل غذا می توانید به عنوان گاز و سینک بر روی کانتر، کابینت، نشیمن بهره ببرید.

انواع نمونه های زیبا و شیک کانتر

بر اساس نوع دکوراسیون خود می توانید از مدل کانترهای مختلفی در طراحی داخلی منزل خود بهره ببرید و یکی از کانترهای سنگی، چوبی و فلزی را در دکوراسیون آشپزخانه منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

مدل کانترهای سنگی

این مدل کانتر نیز دارای چندین صفحه مختلف می باشد که با توجه به سلیقه و نوع دیزاین فضای آشپزخانه خود می توانید بهترین کانتر سنگی را انتخاب نمایید.

  • با صفحه سنگ کوارتز

کانترهای ساخته شده با سنگ مصنوعی کوارتز دارای محبوبیت بالایی می باشند. کوارتزها ماندگاری زیادی داشته که موجب می شود عمر بالایی داشته باشند. برای تمیز کردن این سنگ های صاف و براق تنها مقداری آب و صابون کفایت می کند.

آشنایی با الگوهای دوست داشتنی کانتر

آشنایی با نمونه های منحصر به فرد کانتر

  • با صفحه سیمانی

این کانترها که متریال های سازنده ی آنها شیشه های رنگی و سیمان (بتن) است از جمله کانترهای لوکس و اما قیمت بالا محسوب می شوند که دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح هستند. این کانترها نسبت به ضربه و حرارت مقاوم می باشند که البته ظاهری زیبا به آشپزخانه شما می بخشند.

  • با صفحه سنگ صابون

بر خلاف نامی که دارند، صابونی در مواد تشکیل دهنده ی آنها وجود ندارد، این سنگ ها نوعی سنگ طبیعی می باشند که به دلیل نرم بودن با کوارتز ترکیب می شوند تا کانتر تولید شود. مزایایی که می توان برای این نوع کانترها نام برد: مقاوم بودن در مقابل اسید و روغن و مواد غذایی، قابل تعمیر بودن با کمترین هزینه، مقرون به صرفه بودن و استفاده آسان است.

  • با صفحه سنگ مرمر

سنگ های مرمر یکی دیگر از انواع سنگ ها می باشند که کاربرد گسترده زیادی دارند، یکی از این کاربردها, کانترهایی با صفحه سنگ مرمر است که از ویژگی های آن می توان به خنک بودن، براق و روشن بودن، به روز و محبوب بودن، مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.

نمونه های بینظیر و کاربردی کانتر

  • با صفحه سرامیک و کاشی

یکی دیگر از متریال هایی که برای صفحه رویی کانترها مورد استفاده قرارمی گیرد، کاشی و سرامیک ها هستند که شکلی منحصر به فرد داشته و این منحصر به فرد بودن را می تواند به فضای آشپزخانه نیز انتقال دهد. از مزایای آن می توان به ضد لک بودن، جابجایی و تعویض آسان قسمت آسیب دیده، مقاوم در برابر حرارات و گرما و از معایب آن به ناصاف بودن، افتادن خش پس از شستشوی مکرر، تیره و مات شدن سرامیک ها اشاره کرد.

  • با صفحه گرانیتی

این نوع کانترها سنگی طبیعی هستند که دارای ظاهری طبیعی نیز هستند، این نوع کانترهای گرانیتی دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می باشند که نسبت به سنگ های مصنوعی حساس تر بوده و توجه زیادتری را می طلبند. و اما در رابطه با شستشوی آنها می توان گفت که لازم است با استفاده از پاک کننده های مخصوص گرانیتی تمیز گردند تا روغن و …. به مرور جذب آن نشود.

مدل های متنوع کانتر آشپزخانه

مدل کانترهای چوبی

کانترها می توانند از جنس چوب باشند و این مدل کانترها برای به کارگیری در دکوراسیون آشپزخانه چوبی ایده و انتخاب ایده آلی می باشد. در ادامه با این نوع کانترهای چوبی آشنا خواهید شد.

  • با صفحه چوبی (کانتر بوچر بلاک)

چوب بکار رفته در این کانترها از درختان بلوط و گردو می باشد که نمای طبیعی داشته و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. دارای قیمت مناسب بودن، بادوام و مقاوم بودن، شستشوی و تمیز شدن آسان از ویژگی های آن ها است.

آشنایی با انوع نمونه های کانتر

مدل های زیبا و جذاب کانتر

مدل کانترهای فلزی

در آشپزخانه های با مدل کابینت فلزی گزینه پیشنهادی کانترهای فلزی می باشد که این مدل کانتر دارای صفحه های مختلف استیل، روی، مس و لمینت می باشد.

  • با صفحه مس

این کانتر ها همانطور که از نامشان مشخص است، از فلز مس ساخته می شود و به محیط آشپزخانه حال و هوایی صمیمی و گرم می بخشد. و اما در صورت انتخاب این گزینه، از مس پلمپ بهره ببرید.

  • با صفحه استیل

این نوع کانترها برای آشپزخانه های بزرگ با سبک مدرن مناسب می باشند، از مزایای آن می توان به هارمونی داشتن با تمامی رنگ ها، تمیز شدن آسان، مقرون به صرفه بودن، صاف و یکدست، ضد خش و ضد لک اشاره داشت. البته غیر از فولاد ضد زنگ که پس از کمی تغییر رنگ می دهد.

طرح های متنوع کانتر

نمونه هایی شیک از کانتر

  • با صفحه روی

کانترهایی نیز وجود دارند که متشکل از روی می باشند، این کانترها خوب است به شکل مات و طبیعی انتخاب و استفاده شوند. روی در طی مدت استفاده با روغن، آب و … واکنش نشان داده و زنگ و اکسیدهایی به رنگ آبی به وجود می آورند.

  • با صفحه لمینیت

کانترهایی دارای صفحه لمینیتی با توجه به قیمت مناسب و در عین حال ظاهری زیبا، رنگ هایی براق انتخاب مناسبی به خصوص برای منازلی با سبک روستیک و سنتی می باشد. البته باید افزود که این سنگ ها و به دنبال این کانترها در برابر ضربه حساس هستند که نیاز به توجه بالایی دارند.

آشنایی با انواع کانتر

آشنایی با مدل های کانتر

نمونه های زیبا و شیکی از کانتر

طرح هایی ایده آل و ناب از کانتر

انواع مدل های مختلف کانتر

انواع نمونه های کانترهای سنگی و چوبی و ....

نمونه هایی بینظیر از انواع کانتر

انواع نمونه های کانتر

انواع مدل کانتر

آشنایی با انواع نمونه های زیبا و دوست داشتنی کانتر

آشنایی با نمونه های ایده آل کانتر

معرفی طرح های زیبا و شیک کانتر

طرح های لوکس کانتر

آشنایی با انواع مدل کانتر

انواع مدل های زیبا و جذاب کانترکانتر زیبای سفید رنگ برای آشپزخانه مدرن و شیک سفید

آشنایی با انواع نمونه های سنگ و فلزی کانتر

انتخاب نمونه کانتر مناسب آشپزخانه بر اساس رنگ و طرح

مدل های متنوع کانتر

آشنایی با انواع نمونه های کانتر

آشنایی با طرح های کانتر

مدل کانتر چوبی، سنگی و فلزی

آشنایی با نمونه های بینظیر کانتر

آشنایی با طرح های کانتر آشپزخانه

نمونه هایی دلچسب و زیبا از کانتر

آشنایی با انواع نمونه های کانتر

نمونه هایی دوست داشتنی از کانتر

مدل های بینظیر کانتر یا همان پیشخوان

طرح هایی زیبا و خاص از کانتر

مدل کانتر آشپزخانه برای طراحی آشپزخانهکانتر با صفحه چوبی برای آشپزخانه های زیبا و مدرن

الگوهای شیک کانتر

انواع مدل های زیبای کانتر

آشنایی با الگوهای لوکس و زیبای کانتر
مدل کانترهای سنگی، فلزی و چوبی

مدل های متنوعی از کانتر

مدل های چوبی سنگی کانتر

طرح هایی خاص از کانتر

انواع الگوهای زیبای کانتر

انواع الگوهای شیک و خارق العاده کانتر

آشنایی با مدل های کانتر آشپزخانه

آشنایی با الگوهای کانتر

مدل کانترهای زیبا برای دیزاین آشپزخانه

انواع نمونه های زیبا و جذاب کانتر

آشنایی با انواع طرح های زیبای کانتر

از اینکه با مطلب مدل کانتر آشپزخانه همراه ما بودید، بی نهایت سپاسگزاریم. برای آشنایی بیشتر با مدل اپن آشپزخانه می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان