هشدار اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز؛

تولید کارخانجات ژاپن در ماه آگوست دوباره کاهش می‌یابد

فعالیت‌های کارخانجات تولیدی ژاپن احتمالاً در ماه آگوست دوباره تحت تأثیر اختلالات به وجود آمده در زنجیره‌های تأمین به علت کمبود جهانی تراشه کامپیوتری و گسترش کرونای دلتا افت کرده باشد.

تولید کارخانجات ژاپن در ماه آگوست دوباره کاهش می‌یابد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، فعالیت‌های کارخانجات تولیدی ژاپن احتمالاً در ماه آگوست دوباره تحت تأثیر اختلالات به وجود آمده در زنجیره‌های تأمین به علت کمبود جهانی تراشه کامپیوتری و گسترش کرونای دلتا افت کرده باشد.

پیش از انتشار گزارش رسمی دولت ژاپن، اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده‌اند که تولیدات صنعتی ژاپن در ماه آگوست 0.5 درصد نسبت به ماه قبل افت کرده باشد.

این دومین افت متوالی تولیدات صنعتی ژاپن خواهد بود اما داده‌ها نشان خواهد داد سرعت این افت کند شده است. در ماه جولای تولیدات صنعتی ژاپن 1.5 درصد سقوط کرده بود.

19 اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز همچنین پیش‌بینی کردند میزان فروش خرده‌فروشان ژاپنی در ماه آگوست 1 درصد نسبت به آگوست سال گذشته افت کند.

این در حالی است که فروش خرده‌فروشان در ماه جولای 2.4 درصد جهش کرده بود. افت ماه آگوست اولین افت سالانه در 8 ماه اخیر خواهد بود.

وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت در روز 30 سپتامبر داده‌های رسمی خود در زمینه تولیدات صنعتی و فروش خرده‌فروشان را منتشر خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان