چطور شیر را پمپاژ کنیم؟

چطور شیر را پمپاژ کنیم؟
اگر می‌خواهید پمپاژ را به صورت ثابت یا حتی به طور انحصاری انجام دهید ممکن است بخواهید در خانه و محل کار این کار را انجام دهید. شما به کلیه لوازم پمپ، بطری‌های تمیز و فلنج برای جمع آوری شیر، آب بطری در صورت تشنگی و روکش یا روسری نیاز دارید. همچنین ممکن است بخواهید از کودک خود عکس یا فیلم بگیرید. پس از آماده شدن برای شروع پمپاژ این مراحل را دنبال کنید تا تجربه موفقیت آمیز پمپاژ را داشته باشید.
 

1- دستان خود را قبل از تماس با پمپ یا پستان کاملاً بشویید و خشک کنید.

2- با یافتن یک مکان راحت و فراموش کردن هرگونه استرس و نگرانی آرام باشید. این می تواند به شما کمک کند تا یک عکس از کودک یا یک موسیقی آرام یا لالایی آرامش بخش داشته باشید.

3- با ماساژ دادن سینه یا استفاده از کمپرس گرم روند تخریب را تشویق کنید.

4- در برابر تمایل به استفاده از بالاترین میزان تنظیم در پمپ خود مقاومت کنید، زیرا این کار می‌تواند دردناک باشد. پمپاژ شیر مادر نباید صدمه‌ای ببیند.

5- آرام باشید و به پمپ اجازه دهید همان کاری را که برایش طراحی شده انجام دهد.

6- شیر مادر خود را با خیال راحت و ایمن ذخیره کنید. اگر در مکانی غیر از خانه خود پمپاژ می کنید، شیر را داخل یک جای خنک بگذارید تا خراب نشود.

نحوه تمیز کردن پمپ به چه صورت است؟

تمیز کردن پمپ و لوازم پس از هر بار استفاده برای اطمینان از سالم ماندن و عاری بودن میکروب ضروری است. بیشتر قسمت‌های پمپ پستان را می‌توان با آب و صابون شستشو داد. همان‌طور که می‌دانید ظروف خود را بشویید. اما باید از غوطه ور شدن لوله در آب خودداری کنید زیرا می تواند باعث کپک زدن شود. در عوض لوله‌ها را در صورت لزوم تمیز کنید. همچنین می‌توانید قطعات پمپ خود را با فرض ایمن بودن در ماشین ظرفشویی در قسمت بالای ماشین ظرفشویی قرار دهید. اما اگر قطعات را با دست‌ می‌شویید، سعی نکنید آنها را در سینک آشپزخانه یا دستشویی قرار دهید. در عوض هر قطعه را با دست بشویید یا با استفاده از یک کاسه تمیز قطعات را بشویید و اجازه دهید با جریان هوا خشک شوند. نباید آنها را کنار بگذارید تا کاملا خشک شوند.
 

نحوه نگهداری شیر پمپ شده به چه صورت است؟

 قبل از نگهداری شیر مادر باید آن را با تاریخ و زمان بیان آن برچسب گذاری کنید. نوزادان تغذیه شده با شیرخشک ممکن است نیاز داشته باشند که مولتی ویتامین مصرف کنند. با پزشک خود در مورد اینکه مکمل‌های کودک شما چه نیازی دارد صحبت کنید.

چگونه از پمپاژ شیر بگیریم؟
برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که مدت زمان بیشتری شیر را پمپاژ کنند و برخی تصمیم می‌گیرند که زودتر از شیر گرفتن را شروع کنند و برای رفع نیازهای کودک خود به شیر خشک روی بیاورند. با پزشک یا مشاور شیردهی خود در مورد چگونگی از شیر گرفتن موثر و بدون ایجاد مشکلی برای شما یا کودک صحبت کنید. 

نتیجه‌گیری:
 شیر مادر یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از دریافت شیر مادر به طور مداوم حتی در شرایطی که مانع از شیردهی می‌شود است. اگر قصد پمپاژ دارید یا توسط پزشک کودک شما توصیه شده است مطمئن شوید که مدتی را برای صحبت با یک مشاور شیردهی در نظر گرفته‌اید.

منبع:
www.verywellfamily.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان