نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) از برند فرانسوی به برندی ایرانی تغییر کرد

هتل های فرودگاه امام دیگر با برند فرانسوی آکور فعالیت نمی کنند و به جای این گروه بین المللی، از نام ایرانی استفاده خواهند کرد.

نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) از برند فرانسوی به برندی ایرانی تغییر کرد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات سرمایه گذاری گردشگری گفت:«با هدف بومی‌سازی و انطباق خدمات هتل‌های فرودگاهی امام خمینی با میهمان نوازی ایرانی و عدم وابستگی به یک برند خارجی، نشان هتل‌های فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به "رکسان" (REXAN) تغییر کرد. 
سمانه یوسفی افزود:«ایده تغییر برند هتل های فرودگاهی از نشان بین‌المللی اکور به یک برند ایرانی از ابتدای آغاز به کار این هتل مطرح بوده، اما به صورت عملیاتی از سال 98 پس از طراحی هویت برند ایرانی رکسان و اتمام طراحی اجزای دیگر برند، کار برای پیاده‌سازی و انطباق استانداردهای برند دو هتل فرودگاهی از ابتدای سال 1400 آغاز شد.»
او گفت: «هتل‌های فرودگاهی در همه جای دنیا هتل‌هایی با سرویسی بدون انعطاف، مختصر و سریع مخصوص مسافرانی است که پرواز آنها دچار تاخیر و کنسلی شده و یا به دلایلی اعم از دوری محل اسکان آنها از فرودگاه محل پروازشان، بهترین گزینه برای اقامت‌های کوتاه مدت قبل یا بعد از پرواز است. اما این هتل های فرودگاهی به دلیل محل قرارگیری اولین امکان اقامتی برای مسافران در درگاه ورودی و خروجی کشور است، خدمات دیگری نیز برای گذراندن زمانی به مراتب بیشتر برای انواع گردشگران ورودی اعم از گردشگران سلامت، تیم‌های ورزشی و حتی کمپ‌های آموزشی و... درنظر گرفته شده است.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان