آغاز آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان/ ممنوعیت حضور دانشجویان واکسن نزده

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز برگزاری کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.

آغاز آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان/ ممنوعیت حضور دانشجویان واکسن نزده

سارا مبارک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز نخستین کلاس درس حضوری ترم جدید آموزش دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

وی گفت: با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه کلان منطقه چهار آمایشی، آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نیم‌سال نخست سال تحصیلی 1400-1401، با توجه به وضعیت همه‌گیری کرونا، همسو و همزمان با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به صورت ترکیبی آغاز شد.

وی افزود: در شیوه آموزش ترکیبی، مقرر شده تا دروس تئوری به‌صورت مجازی و دروس عملی، کارآموزی و کارورزی با حضور زمان‌بندی شده دانشجویان و در گروه‌های مختلف برگزار شود.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: برگزاری امتحانات پایانی نیز به‌طور کامل، حضوریست و به‌منظور جلوگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه‌ها، امتحانات پایان‌ترم در یک بازه زمانی بیشتر از حد معمول برگزار می شود.

مبارک؛ با بیان اینکه تا 15 شهریورماه امسال،  بیش از 95 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسینه شدند، یادآور شد: آن دسته از دانشجویانی که تاکنون واکسینه نشده اند امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند و بایستی هرچه سریع‌تر با هماهنگی مدیر آموزش نسب به تزریق واکسن اقدام کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان