خرید موتور و ماشین شارژی با قیمت مناسب برای کودک!

ماشین‌ های شارژی برای کودکان ازجمله لوازم بازی جدید و جذابی هستند که توجه کودکان و والدین آن‌ ها را به خود جلب کرده اند

خرید موتور و ماشین شارژی با قیمت مناسب برای کودک!

 

ماشین‌ های شارژی برای کودکان ازجمله لوازم بازی جدید و جذابی هستند که توجه کودکان و والدین آن‌ ها را به خود جلب کرده اند. رانندگی با ماشین شارژی نه ‌تنها کودکان، بلکه خانواده‌ های آن ها را هم به هیجان می ‌آورد و اوقات خوشی را برای آن ‌ها رقم می‌زند. احتمالا خود شما هم در کودکی به یاد دارید که چه قدر از احساس کنترل کردن یک وسیله نقلیه لذت برده اید. بسیاری از ما عاشق ماشین تصادفی و پیست کارترینگ بودیم و هستیم و این نشان می دهد که داشتن اسباب بازی وسیله نقلیه برای هر سنی تا چه حد می تواند جذاب باشد.

بگذارید درمورد ماشین شارژی و موتور شارژی این گونه شروع کنیم که این محصولات شرایط رانندگی در شرایط واقعی و امن را فراهم می‌کند و موجب افزایش توانایی‌های کنترلی و هیجانی در کودکان می‌شود. به‌این‌ترتیب کودکانی که عاشق بازی و تقلید از والدین‌ شان هستند می‌توانند در شرایط امن و کنترل‌ شده، مهارت ‌های رانندگی را بیاموزند.

برای خرید موتور شارژی و ماشین شارژی به صفحه اینستاگرام النینو مراجعه کنید.

 

ماشین شارژی کودک چیست؟

ماشین شارژی کودک یک وسیله بازی برای کودکان است که هم می توان از آن ها در خانه استفاده کرد و هم در شهربازی ها انواع آن موجود است. امروزه به دلیل وضعیت شیوع کرونا و تعطیلی شهربازی ها و همچنین محدودیت های تردد در پارک ها و فضاهای سبز، کودکان ممکن است به لحاظ رشد فیزیکی و هماهنگی عصب و عضله که تنها با تجربه های فیزیکی به دست می آید دچار مشکل شوند. کودک شما باید همه چیز را تجربه کند، با خاک بازی کند، اسباب بازی های خود را لمس کند و هر چه که می تواند در خانه و بیرون از خانه بیاموزد.

باید قبول کنیم که تمامی کودکان علاقه زیادی به رانندگی دارند. اکثر ما زمانی که کوچک تر بودیم وقتی کنار والدین خود در ماشین مینشستیم، علاقه زیادی به گرفتن فرمان و عوض کردن دنده و ماشین سواری داشتیم. استفاده از این ماشین های شارژی برای کودکان بسیار مناسب است. زیرا آن ها توسط این ماشین های شارژی هم م یتوانند به صورت جداگانه تجربه رانندگی کودکانه را داشته باشند و هم بدون خطری از آنها به عنوان یک تفریح سالم در کنار دیگر کودکان در شهر بازی ها از آن ها استفاده کنند.

بازی کردن با ماشین های شارژی می تواند در همزمان کار کردن قدرت ذهن و دست و پای کودکان  یا همان هماهنگی عصب و عضله بسیار موثر باشد. در واقع استفاده از ماشین شارژی کودک سبب افزایش مهارت و به کار گیری هوش فرززندان می گردد.ماشین های شارژی تنها برای کودکانی که توانایی بازی کردن با وسایل بزرگتر را دارند نیست. ماشین های کوچک تری برای کودکان کم سن تر وجود دارد. این ماشین ها با دارا بودن کمربند و تجهیزات کامل می توانند از کودکان شما محافظت کند. حتی این ماشین های شارژی را شاید در فروشگاه ها دیده باشید که به جای کالسکه از آن استفاده می کنند. بدین ترتیب هم باعث سرگرم شدن کودک می شود و هم خرید و کارهای دیگر را برای والدین آسان می کند.

 

فواید بازی با ماشین شارژی برای کودک

همه والدین میخواهند که کودکانشان از بهره هوشی بالایی برخوردار باشند. استفاده از ماشین شارژی کودک می تواند علاوه بر هوش حرکتی، جهت یابی  و تفکر منطقی کودکان هنگام رانندگی را تقویت کند. اصولا استفاده از وسایلی که از تمامی و یا از اکثر حواس انسان به کار گرفته می شود برای خردسالان بسیار مناسب است.

متاسفانه امروزه میبینیم که کودکان با استفاده از بازی هایی که در تلفن های همراه موجود است و دیگر تکنولوژی ها، تنها لذت ها و تفریحات آنی را تجربه می کنند به همین دلیل اکثر خردسالان از بهره هوشی پایین تری برخوردار هستند. این وسیله دارای ویژگی های جذاب دیگری هم برای کودکان هست که باعث تشویق آن ها به بازی های تخیلی و بهبود کیفیت بازی آنان می شود.

 

برخی مهارت ها و قابلت ها که در استفاده از ماشین شارژی کودک می تواند در فرزندتان تقویت شود عبارت اند از: هماهنگی بین چشم، دست و پا در هنگام استفاده از ماشین شارژی، هوش منطقی و ریاضیه، وش فضایی و تجسمی، توجه و تمرکز حاصل از استفاده از ماشین شارژی، اعتماد بنفس ایجاد شده هنگام رانندگی در ماشین شارژی شجاعت و شهامت نیمکره راست مغزهوش جسمی و بدنی در هنگام استفاده از ماشین شارژی. پس اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، بازی کردن با ماشین شارژی فواید زیادی برای کودک دارد و از جمله مزایای آن می توان به افزایش اعتماد به نفس، افزایش عزت نفس، تقویت هوش منطقی و استدلالی، افزایش هماهنگی بین چشم و دست، بهبود توجه و تمرکز، افزایش سرعت واکنش، تقویت نیمکره راست مغز و افزایش شور و نشاط کودک اشاره کرد!

 

تربیت اصولی کودک با ماشین شارژی و قوانین رانندگی!

رانندگی با ماشین شارژی می تواند قوانین و  مقرارات را از همان کودکی به فرزندان شما بیاموزد. شما علاوه بر تجربه کردن حس هیجان توسط کودک، فرهنگ سازی را از همان خردسالی به فرزندان خود آموزش می دهید.این مسئله شاید خیلی دوراندیشی  به نظر برسد، اما حقیقت دارد. زمانی که کودک مشغول بازی با ماشین شارژی است می توانید تمامی قوانین و مقرارات را به صورت کودکانه به او آموزش دهید. کودکان به دلیل ذهن بازی که دارند آن ها را به سرعت یاد می گیرند و خیلی سریع برای شما پیاده سازی می کنند. تضمین می کنیم از این روند آموزش لذت فراوان خواهید برد! مثلا اگر به کودک خود بگویید بابا صدایت می کند تو باید اول توقف کنی و بعد با او صحبت کنی، این مسئله در ذهن کودک نهادینه می شود و اگر روزی تلفن شما هنگام رانندگی زنگ بخورد، این بار این کودک شماست که به شما تذکر خواهد داد. بدین ترتیب شما در همین زمینه می توانید مرحله به مرحله با پیشرفت فرزندتان قوانین بیشتری را به او آموزش بدهید.

 

انواع ماشین شارژی، سه‌ چرخه موتوری و ماشین بازی

همان طور که می دانید ماشین‌ های شارژی محصولاتی محبوب با طراحی فوق‌العاده زیبا و قیمت بالا هستند. ماشین شارژی یک ماشین واقعی را در ابعاد کوچک شبیه ‌سازی می‌کند و قطعات اصلی خودروی مثل کمک فنر، موتور، پدال گاز را در اختیار کودک دلبند شما قرار می ‌دهد. این محصولات برای تأمین انرژی از باطری استفاده می‌کنند. با یک‌بار شارژ کامل می‌توان از آن یک الی دو ساعت استفاده کرد.

البته این موضوع بستگی به مدل ماشین و موتور شارژی کودک دارد، طبیعتا موتور شارژی بزرگ و ماشین شارژی بزرگ باتری های قوی تری داشته و مدت زمان بیشتری می توانند کودک شما را سرگرم کنند. شما می توانید برای مشاوره رایگان درمورد انواع ماشین شارژی و ماشین شارژی مناسب فرزندتان از طریق اینستاگرام گروه النینو با آنان در ارتباط باشید.

 

مدل های ماشین شارژی بزرگ و کوچک

ماشین شارژی در مدل‌های شاسی بلند، سواری، اسپرت، با طراحی به شکل تانک، مازراتی، فورد و مک لارن و سایر طرح‌ها ارائه می‌ شود.

 

مدل های موتور شارژی بزرگ و کوچک

موتور شارژی کودک از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به موتورهای واقعی دارد. موتور شارژی را می‌توان در طرح اسپرت، وسپا، موتور پلیسی تهیه کرد. اهرم، موتور، فرمان هدایت‌پذیر، کمک فنر، استارت با سوئیچ و در نهایت باطری شارژی از جمله قطعات اصلی موتور شارژی محسوب می‌شود.

 

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ ماشین شارژی بزرگ و کوچک

حتما باید هنگام خرید ماشین شارژی یا موتور شارژی بزرگ و کوچک مورد نظرتان نوع باطری و مدت زمان اولین شارژ باطری ماشین را از فروشنده سوال کنید. برای سری اول حداقل 12 ساعت زمان نیاز است و برای سری های بعدی کمتر خواهد شد. یعنی حدودا برای سری های بعدی شما نیاز است که 6 ساعت این دستگاه ها را به شارژ بزنید. برای اطمینان همیشه می توانید از طریق واتس اپ النینو و دایرکت صفحه اینستاگرام النینو سوالات و ابهامات خود را بپرسید و رفع کنید.

 

قیمت موتور شارژی و ماشین شارژی ارزان

قیمت ماشین شارژی بسته به سن کودک، ظرفیت، باتری، اندازه و بسیاری فاکتورهای دیگر متغیر است. قیمت ماشین شارژی و موتور شارژی ارزان نیز بسته به تعداد نفرات و طراحی کلی متغیر است. فراموش نکنید در هنگام خرید باید به حداکثر وزن قابل ‌تحمل توسط هر وسیله توجه کنید. به عنوان مثال ماشین های دو موتوره قیمت ارزان تری نسبت به ماشین های چهار موتوره دارند.

 

برندهای وارد کننده‌ی سه چرخه، موتور شارژی و ماشین بازی

از برندهای وارد کننده‌ی سه‌ چرخه و چهارچرخه می‌توان شرکت‌های مثل النینو اشاره کرد. این برند طرح‌های بسیار متنوع از خودرو های زیبا برای کودکان در هر سنی و حتی نوجوانان ارائه می ‌دهند. النینو بزرگترین فروشگاه ماشین و موتور شارژی کودک با بیش از 170 مدل متنوع و لاکچری است که با مناسب ترین قیمت ها همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش آماده ارسال فوری محصولاتش به به سراسر کشور می باشد. شما همچنین می توانید برای خرید موتور شارژی و خرید ماشین شارژی و استعلام قیمت ماشین شارژی از طریق واتس اپ النینو و یا صفحه اینستاگرام النینو با این گروه در ارتباط باشید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان