انفجار کپسول CNG در دیّر سه مصدوم داشت

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: بر اثر انفجار کپسول CNG خودرو وانت پیکان در بندر دیّر ۳ نفر نفر مصدوم شدند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین ناظمیان‌پور اظهار کرد: ساعت 17 و 32 دقیقه پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دیّر مبنی بر انفجار کپسول سی‌ان‌جی خودرو وانت پیکان در محل جایگاه سی‌ان‌جی بندر دیّر، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه 3 نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل شد.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: راننده وانت پیکان، اپراتور جایگاه و یک راننده حاضر در محل از جمله مصدومین بودند که از ناحیه سر، پا و دست دارای صدمه شدند.

ناظمیان‌پور ادامه داد: شدت صدمات وارده سطحی و دو نفر از مصدومین پس از دریافت خدمات درمانی ترخیص و راننده وانت پیکان نیز که از ناحیه سر و پا دچار صدمه شده بود تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت دیّر، وی خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر دارای 5 پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

مهرداد بیوکی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفتگو با ایسنا ضمن تایید خبر عنوان کرد: موضوع تحت بررسی و علت حادثه در دست پیگیری است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان