تصادف زنجیره‌ای در محور نیشابور سبزوار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از برخورد حدود ۳۰ دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون با یکدیگر در کیلومتر ۲۱ محور نیشابور سبزوار خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت 15:55 چهارم مهر ماه در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر تصادف چندین دستگاه خودرو با یکدیگر، سه آمبولانس پایگاه‌های اورژانس شهری نه، عطار (حسن‌آباد) و مدافعین سلامت (راسخی) به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس 115 درمان سرپایی شد و سه دستگاه آمبولانس حدود 40 دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل، جهت تصادف احتمالی مستقر شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس 115 نیشابور، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور یادآور شد: در هنگام وقوع حوادث با حفظ خونسردی با شماره 115 تماس بگیرید و ضمن اعلام آدرس دقیق محل حادثه و تعداد مصدومان احتمالی ما را در امدادرسانی سریع‌تر یاری نمایید و همچنین توصیه می‌شود در شرایط جوی ناپایدار و گرد و غبار شدید ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محور اصلی نیشابور به سبزوار به دلیل طوفان و گرد و غبار و کاهش دید، در حال حاضر مسدود است و تردد‌های این محور برای ادامه مسیر به سمت جاده قدیم و سمت فیروزه هدایت می‌شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان