رازهای تثبیت آرایش در طول روز

در این مطلب نحوه تثبیت آرایش در طول روز مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده اطلاعات لازم در این زمینه بدست آورده باشید.

رازهای تثبیت آرایش در طول روز

برای اغلب خانم ها مهم است که میکاپ شان در طول روز بهم نریزد و ظاهری آراسته و جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها می باشید بهتر است با نحوه تثبیت آرایش در طول روز آشنا شوید.

نحوه تثبیت آرایش در طول روز

استفاده از تثبیت کننده های آرایشی باعث می شود تا ماندگاری آرایش روی صورت شما بیشتر شود و دغدغه کمتری برای بهم خوردن آرایش تان داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع تثبیت کننده های مخصوص میکاپ خواهیم پرداخت.

تثبیت آرایش در طول روز

انواع تثبیت کننده های آرایشی

1.اسپری های ثبیت کننده می توانند میکاپ را برای مدت طولانی تری روی پوست شما نگه دارند از این رو اگر پوستی چرب دارید بهتر از این اسپری ها استفاده نمایید.

2. پودرهای تثبیت کننده آرایش باعث می شوند تا برق غیر طبیعی پودر و پنکک از بین برود همچنین این پودرها مشابه مرطوب کننده نیز عمل می کنند.

3. از قطره های ثبیت کننده می توانید به عنوان پایه برای سایه چشم و رژلب استفاده نمایید.

تثبیت میکاپ در طول روز

4. کرم های تثبیت کننده نیز برای پوست های خشک مناسب می باشند و به دلیل خاصیت پوشانندگی بالایی که دارند می توانند میکاپ را برای مدت زمان طولانی تری حفظ نمایند.

5. ژل های تثبیت کننده نیز دارای پوشانندگی کامل و ماندگاری بالایی هستند.

اصول تثبیت آرایش در طول روز

نکاتی برای تثبیت میکاپ صورت

اگر تمایل دارید آرایش تان در تمام روز دوام داشته باشد باید ترفندهای آرایشی زیر را رعایت کنید که این ترفندها عبارتند از :

نحوه تثبیت میکاپ صورت

1.آماده سازی پوست

یکی از مهم ترین مراحل تثبیت میکاپ آماده سازی پوست می باشد که این مرحله شامل لایه برداری و آبرسانی است. لایه برداری باعث می شود تا پوست تمیز گردد و آبرسانی نیز باعث می شود تا میکاپ روی پوست ثابت بماند.

2. استفاده از پرایمر مناسب

برای ثابت ماندن آرایش از پرایمر ها با بافت نرم و لطیف استفاده نمایید همچنین مقداری پرایمر را روی پلک چشم های خود بزنید تا ماندگاری آرایش چشم هایتان بیشتر شود و از چروک شدن پوست پلک جلوگیری گردد.

اصول تثبیت آرایش در طول روز

3. استفاده از پودر تثبیت کننده میکاپ

با استفاده از این پودر از حرکت و لغزش محصولات مایع آرایشی روی سطح پوست جلوگیری می شود همچنین این پودر از چروک شدن پوست پیشگیری می کند و بعد از استفاده از این پودر می توانید از هر نوع کرمی برای پوشش پوست صورت استفاده کنید.

4. محصولات ضد آب

با استفاده از محصولات آرایشی ضد آب می توانید ماندگاری میکاپ تان را افزایش دهید همچنین بهتر است از این محصولات در روزهای گرم سال استفاده کنید.

ماندگاری آرایش صورت

5. آرایش کم

برخی از خانم ها تصور می کنند که هر چقدر آرایش بیشتری دارند ماندگاری میکاپ آن ها بیشتر است در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر شما تمایل دارید میکاپ تان در طول روز ثابت بماند بهتر است میکاپ سبک و کمتری نظیر آرایش لایت و آرایش ملایم داشته باشید.

6. استفاده از اسپری تثبیت کننده میکاپ

بعد از اتمام کار میکاپ صورت تان بهتر است از اسپری استفاده کنید سپس اجازه دهید تا اسپری خشک شود.

تثبیت کردن میکاپ صورت با چند مرحله ساده

7. تثبیت آرایش لب ها

آرایش لب هایتان را به صورت لایه لایه انجام بدهید برای این کار ابتدا خط لب را روی سطح لب ها و اطراف لب هایتان بکشید سپس رژلب بزنید و دوباره روی سطح رژلب از خط لب استفاده نمایید توجه داشته باشید که رنگ رژلب و خط لب باید به صورت همرنگ انتخاب شوند.

 تثبیت آرایش لب ها

8. لمس نکردن پوست صورت

هرگز به صورت خود بعد از میکاپ دست نزنید زیرا در صورت لمس کردن صورت آرایش شما تا حدودی پاک می شود و بهم می ریزد همچنین از مالیدن چشم هایتان نیز خودداری کنید.

9. استفاده از کاغذ بلاتینگ

اگر بعد از گذشت چند ساعت پنکک روی پوست صورت شما ماسید می توانید از کاغذ بلاتینگ استفاده کنید که این کاغذ چربی صورت را کنترل می کند و باعث ثابت ماندن میکاپ صورت می شود.

تثبیت نمودن آرایش صورت

در این مطلب با اصول تثبیت آرایش در طول روز آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان