اجرای زیبای آهنگ محلی توسط دختر ۹ ساله ایرانی در لایو اینستاگرام +ویدئو

صدای شگفت‌انگیز و اجرای پرقدرت دختر ایرانی در لایو اینستاگرام موجب شگفتی اهالی موسیقی و بازخورد مثبت کاربران شده است.

اجرای زیبای آهنگ محلی توسط دختر 9 ساله ایرانی در لایو اینستاگرام +ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، ستایش صادق‌زاده دختر 9 ساله‌ی ایرانی که اهل سبزوار استان خراسان شمالی است به زیبایی، مسلط بر خواندن آهنگ‌های محلی می‌باشد و از همان سن کم تاکنون خواننده و نوازنده 2تار کرمانجی است.

این دختر کم سن در صفحه شخصی‌اش ویدئوهایی از اجراهایش به اشتراک می‌گذارد و دنبال‌کنندگان بسیاری دارد و همین موضوع سبب شده است تا صدا و ویدئو‌های او حمایت و دیده شوند. وی در روزهای اخیر هم در صفحه‌ی شخصی اینستاگرامش به صورت لایو و زنده با حضور مربیان آواز اجرای بسیار زیبا از آهنگ محلی داشت که باعث حیرت مربیان و کاربران شد و پس از وایرال این ویدئوی ضبط شده از اجرای او و دیده شدنش توسط کاربران دیگر جمع زیادی به فالورهای او افزوده شده و مورد حمایت آنان قرار گرفته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از دیدن این ویدئو واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند از شنیدن و دیدن این ویدئوی زیبا بسیار لذت بردند و او را تشویق و حمایت می‌کنند که با این سن کم این چنین مسلط بر آواز خواندن است. جمعی از کاربران با اشاره به اینکه در این عصر تکنولوژی، نسل‌های جدید بیشتر به سمت موسیقی‌هایی با سبک پاپ، راک و رپ می‌روند، باعث حیرت و خوشحالی است که دختری 9 ساله و دهه 90 این چنین به ساز و آهنگ‌های محلی علاقه نشان می‌دهد و به زیبایی آن را اجرا می‌کند. این کاربران امیدوارند از این دختربچه‌ی خوش صدا به صورت جدی حمایت شود تا با آوازهای محلی افتخاری دیگر در موسیقی سنتی ایران شود.

عده‌ای دیگر از کاربران هم عنوان کردند این دختر با استعداد است و اگر در برنامه‌های استعدادیابی شرکت کند قطعا بیشتر از حال حاضر دیده و شنیده و حمایت می‌شود. کاربران دیگری هم خانواده‌ی این دختر را تحسین می‌کنند که از همان کودکی او را در این زمینه راهنمایی و حمایت کردند و به خوبی پرورش دادند تا به سمت علاقه اش از همان سن کم گام بردارد و معتقدند اگر از این سن به این پله از موفقیت و شکوفایی استعداد رسیده است قطعا هر چه بزرگتر شود موفقیت‌های او در این زمینه بیشتر هم خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان