کتاب‌هایی برای کشف راه و رسم زندگی!

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته‌ی شری آرگو با نگاهی روانشناسانه به روابط میان زنان و مردان می‌پردازد و به این پرسش اساسی پاسخ می‌دهد. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شود با زبان طنز اطلاعات مهمی را در اختیار زنان قرار می‌دهد.

کتاب‌هایی برای کشف راه و رسم زندگی!

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند:

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته‌ی شری آرگو با نگاهی روانشناسانه به روابط میان زنان و مردان می‌پردازد و به این پرسش اساسی پاسخ می‌دهد. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شود با زبان طنز اطلاعات مهمی را در اختیار زنان قرار می‌دهد.

این کتاب، یک راهنمای روابط محسوب می‌شود و برای زنانی نوشته شده است که بیش از حد مطیع هستند. عنوان و محتوای کتاب نشان می‌دهد که در ذهن بیشتر خانم‌ها چه می‌گذرد و چرا به زبان آن‌ها جاری نمی‌شود. همه‌ی خانم‌ها از اینکه جلوی مردشان محتاج محبت به نظر برسند خجالت‌زده می‌شوند، تجربه‌ی تعقیب‌شدن توسط مردان هوس‌باز را داشته‌اند و می‌فهمند چه حسی دارد که از آن‌ها سوءاستفاده بشود. این مشکلات برای همه‌ی زنان وجود دارد، چه مجرد و چه متأهل! پس چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟ (Why men love bitches) یک تفاوت مهم میان معنای معمول این کلمه با معنایی که در این کتاب مورد نظر است وجود دارد.

قطعاً شخصیتی که مدنظر شری آرگو (Sherry Argov) است، زنی خشک، بی‌عاطفه و بی‌نیاز از دیگران نیست. فردی که شری آن را توصیف می‌کند مهربان، قوی‌، زیرک، ثابت‌قدم و سرزنده است و هرگز دنباله‌روی مردان نیست. این زن به هیچ مردی اجازه نمی‌دهد حتی فکر کند می‌تواند روی او سلطه داشته باشد و هرگاه از خط قرمزی عبور کند، پای تصمیم خود می‌ایستد.

این کتاب به شما می‌آموزد که اعتمادبه‌نفس داشته باشید و مانند زنی قدرتمند از نه گفتن نترسید. کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثری جذاب است که با زبانی طنز نکته‌های مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد و با تلنگرهایی که می‌زند باعث می‌شود به اصل خود که همان زنی زیرک و قدرتمند است بازگردید، آن هم نه به خاطر جلب توجه مردان، بلکه برای لذت بردن از زنانگی و آزادگی.

اگر در جستجوی مطالبی سودمند برای بهبود ارتباطا‌تان هستید، مجموعۀ بی‌نظیری از کتاب‌های روابط عاطفی در پلتفرم کتابراه می‌تواند شما را یاری نماید. اپلیکیشن کتابراه با ارائه ده‌ها هزار کتاب صوتی و کتاب الکترونیک در زمینه‌های گوناگون، مرجعی مناسب برای دانلود کتاب‌ به شمار می‌آید.

کتاب محکم در آغوشم بگیر: هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق:

کتاب محکم در آغوشم بگیر: هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق اثر سو جانسون برای تمام افرادی است که به دنبال عشق جاودان هستند. زن‌ها و مردها و به طور کلی هر فردی در هر موقعیت و فرهنگی که روابطش نیازمند اصلاحات باشد، می‌تواند از این کتاب بهره گیرد.

دکتر سو جانسون (Sue Johnson) مشاور خانواده است. او سعی می‌کند از طریق مشاوره دادن به افراد و خانواده‌ها، جنگ میانشان را پایان دهد. او کتاب محکم در آغوشم بگیر: هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق (Hold me tight: seven conversations for a lifetime of love) را به سه بخش تقسیم کرده است. بخش اول به سوالات قدیمی در مورد عشق پاسخ می‌دهد، همچنین از تحقیقاتی در مورد در روابط خصوصی و عمیق می‌نویسد، این بخش فهمی تازه از عشق را به عشاق ارائه می‌دهد. بخش دوم در مورد نسخه کارامد و عملی درمان هیجان محور است و به شما می‌آموزد که چگونه پیوندی محکم و ماندگار در زندگی‌تان داشته باشید. بخش سوم به قدرت بیکران عشق می‌پردازد و به شما می‌کند که زخم‌های ویرانگر ایجاد شده در زندگی را بهبود بخشید.

به طور کلی می‌توان گفت، بسیاری از زوجین در روابط‌شان گاهی دچار چالش‌هایی می‌شوند که برطرف کردن آن‌ها در مراحل ابتدایی آسان‌تر است و ای بسا با خواندن یک کتاب روابط عاطفی و خانوادگی، سهم بزرگی در رفع مشکل پیش آمده داشته باشد.

کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند:

فلیپا پری در کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند، ابتدا به شما می‌آموزد که چگونه با فرزندتان ارتباط برقرار کنید و سپس عواملی که مانع این ارتباط خوب هستند را شناسایی می‌کند.

اصلی‌ترین نکته‌ی فرزندپروری رابطه‌ای است که با فرزندتان دارید. این رابطه حمایت می‌کند، پرورش می‌یابد و رشد را ممکن می‌سازد یا مانع رشد می‌شود. کودکان، بدونِ داشتنِ رابطه‌ای که بتوانند به آن‌ تکیه کنند، احساس امنیت درِشان کاهش می‌یابد. شما می‌خواهید این رابطه منبع قدرت برای کودکتان باشد و روزی برای فرزندان آن‌ها نیز همین‌طور.

هدف کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند (The book you wish your parents had read) به ‌اشتراک ‌گذاشتنِ مسائلی است که در فرزندپروری مطرح‌اند. این موارد شامل نحوه‌ی کنار آمدن با احساسات است، ‌احساسات خودتان و آن‌ها؛ اینکه خودتان را با فرزندتان هماهنگ کنید تا یاد بگیرید چطور آن‌ها را بهتر درک کنید و چطور رابطه‌ای واقعی با آن‌ها داشته باشید، نه اینکه در الگوهای خسته ‌کننده‌ی دعوا یا عقب‌نشینی درگیر باشید.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با فرزندانتان ارتباط خوبی برقرار کنید، نه اینکه چطور آن‌ها را تحت ‌کنترل خود دربیاورید. در این کتاب، شما تشویق می‌شوید که به تجارب کودکی‌تان نگاه کنید تا بتوانید جنبه‌های خوبی را که در پرورش خودتان استفاده شده‌اند برای نسل بعدی‌تان نیز به کار بگیرید و موارد ناکارآمد را انجام ندهید.

علاوه بر این اثر ارزشمند شما می‌توانید با عضویت در پلتفرم کتابراه به مجموعه کتاب‌های علوم تربیتی بسیار کاربردی و سودمندی دسترسی داشته باشید که شما را برای تربیت بهتر فرزندان یاری می‌دهد.

کتاب 5 زبان عشق: رازی برای رسیدن به عشق دیرپا:

کتاب 5 زبان عشق: رازی برای رسیدن به عشق دیرپا نوشته‌ی گری چاپمن که از راز و رمزهای عشق و داشتن یک زندگی زناشویی موفق سخن می‌گوید، سرلیست پرفروش‌ترین‌ها در نیویورک‌تایمز و سایت آمازون است.

انسان‌ها برای احساس سعادت محتاج برآورده شدن نیازهای عاطفی خود هستند. زبان عشق که برای هر کس تفاوت دارد، زبانی برای برآوردن این نیاز است؛ با یادگیری زبان عشق همسرتان سعادت را به او هدیه دهید. عشق احتیاج ندارد بعد از ازدواج فوران کند، اما اگر می‌خواهید زندگی را حفظ کنید، بیشتر باید برای یادگیری زبان عشق تلاش کنید.

یک زن و شوهر به ندرت زبان اولیه احساسی یکسانی دارند. آرزوهای عشق رمانتیک در ازدواج عمیقاً ریشه در ساختار روان‌شناختی شما دارد. کتاب‌های زیادی در این خصوص موجود است. تلویزیون و رادیو صحبت و نمایش‌های زیادی در این باره دارند. اینترنت نصایح فراوانی می‌دهد. همچنین والدین و دوستان شما، در جهت حفظ و زنده نگه داشتن عشق در ازدواجتان فعالیت جدی دارند.

شما باید مایل به یادگیری زبان اولیه‌ی عشق شریک زندگی‌تان باشید، اگر می‌خواهید ارتباطات مؤثر عشقی بین‌تان باشد. اگر شما فقط یک بار این موضوع را مورد شناسایی قرار دهید و حرف زدن به زبان عشق اولیه‌ی زندگی‌تان را بیاموزید، کلید یک ازدواج عاشقانه دیرپا را کشف خواهید نمود.

با تمام کمک‌های در دسترس توسط متخصصین رسانه، چرا این‌گونه است که به نظر می‌رسد زوج‌های کمی راز زنده نگه داشتن عشق بعد از عروسی را یافته‌اند؟ پاسخ به این سؤال و سؤال‌های دیگر، هدف اصلی کتاب 5 زبان عشق (The 5 love languages) است.

گری چاپمن (Gary Chapman) می‌گوید نتیجه‌ی کندوکاو او بعد از سال‌ها مشاوره دادن به ازدواج این است که 5 زبان احساسی برای ابراز عشق وجود دارد. 5 راه که مردم از طریق آن صحبت می‌کنند و احساسات عاشقانه را می‌فهمند. تعداد راه‌ها برای بیان عشق توسط یک زبان، فقط با تصورات یک نفر محدود می‌شود. مهم‌ترین چیز این است که به زبان عشق شریک زندگی‌تان صحبت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان