راز جراحی های زیبایی زنان

امروزه با افزایش آگاهی در بین عموم شاهد رسیدگی و توجه زنان به خودشان هستیم. همان طور که زیبایی ظاهری می تواند در مجامع عمومی باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت مندی همه زیباجویان شود ، جراحی های زیبایی زنان نیز به همان گونه می باشد که می تواند کیفیت و رضایت زوجین را در زندگی مشترک به همراه داشته باشد.

راز جراحی های زیبایی زنان

امروزه با افزایش آگاهی در بین عموم شاهد رسیدگی و توجه زنان به خودشان هستیم. همان طور که زیبایی ظاهری می تواند در مجامع عمومی باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت مندی همه زیباجویان شود ، جراحی های زیبایی زنان نیز به همان گونه می باشد که می تواند کیفیت و رضایت زوجین را در زندگی مشترک به همراه داشته باشد.

در گذشته فکر کردن و رسیدگی زنان به اندام های جنسی خود ، یک نوع تابو به حساب می آمد و و تنها در بروز مشکلات حاد مربوط به زنان به پزشک مراجعه می کردند.

همان طور که گفته شد ، به دلایل نامشخص زنان از مراجعه به پزشک امتناع می کردند و همین موضوع باعث افزایش بیماری های زنان در دهه های گذشته بوده است و همین طور شاهد نارضایتی زوجین از زندگی مشترک بودیم که همین نارضایتی ها باعث اختلاف و جدایی زن و شوهر ها از هم می شد.

لا بیاپلاستی

آناتومی بدن خانم ها به گونه ای است که با گذشت زمان ، زایمان ، شیردهی و رابطه های مکرر و دلایل دیگر دچار تغییرات زیادی می شود. اگر از جراحی های زیبایی زنان استفاده نشود هم از لحاظ ظاهری و هم رضایت جنسی دچار مشکل می شوند.

امروزه با پیشرفت علم و افزایش آگاهی در بین افراد جامعه شاهد انجام عمل های زیبایی گوناگونی هستیم که باعث رضایتمندی زوجین از جراحی های زیبایی زنان شده است و زندگی زناشویی را بهبود بخشیده است و زنان از اندام زنانه ی خود رضایت دارند.

جراحی زیبایی زنان هم مانند جراحی های ظاهری نیاز به بررسی و مشاوره های مختلف با پزشکان معتبر دارد تا با دید باز این جراحی ها را انجام دهند تا نتیجه ی رضایت بخشی برایشان به همراه داشته باشد.

اگر همچنان از این جراحی های زیبایی مربوط به زنان آگاهی ندارید به شما توصیه می کنیم سایت ها و مقالات و کتاب های نوشته شده در این باره را بخوانید و با آگاهی کامل به سراغ این جراحی ها بروید.

جراحی های زیبایی زنان بسته به نیاز بدن شما و خواسته شما شامل لابیاپلاستی ، هودکتومی ، پرینورافی ، پروتز سینه ، پلاسما تراپی ، عمل زیبایی واژن و موارد دیگر می شود که در صورت نیاز می توانید این جراحی ها را انجام دهید.

در دهه اخیر شاهد افزایش متقاضیان این دسته از جراحی ها بخصوص لابیاپلاستی ، جراحی زیبایی واژن و پروتز سینه در ایران هستیم که بیشتر آن ها از این جراحی رضایت کامل دارند.

در جراحی زیبایی زنان می توان چند عمل زیبایی را به طور همزمان انجام داد و با مراقبت های بعد از جراحی که توسط پزشک ارائه می شود می توان زیبایی اندام های جنسی و عملکردشان را بهبود بخشید.

می خواهیم شما را با برخی از این جراحی ها آشنا کنیم و مزایا و معایب این جراحی ها را به طور مختصر به شما توضیح دهیم.

لابیاپلاستی در راز جراحی

نوعی عمل جراحی زیبایی مخصوص بانوان می باشد که جراح شکل ظاهری لابیای داخلی یا لابیای بیرونی واژن را تغییر می دهد. بیشترین آمار جراحی زیبایی در ایران مربوط به این جراحی است. هیچ تعریف و معیار دقیقی از اندازه ی لابیاها در دسترس نیست. از آنجایی که عصب های جنسی در لابیاها وجود ندارد و می توان به راحتی تغییر داد و جراحان این عمل را براساس این که لابیای داخلی از لابیای خارجی بیرون نزند انجام می دهند.

بزرگی لابیاها می تواند مشکلات زیادی برای خانم ها مانند فعالیت های ورزشی ، برقرای رابطه جنسی ، پوشیدن لباس های تنگ و انجام فعالیت های روزمره به همراه داشته باشد.

عدم تقارن لابیاها می تواند از حاملگی و زایمان مکرر ، ژنتیکی باشد.

از مزایای لابیاپلاستی می توان به امکان خروج ترشحات واژن ، بهداشت در ناحیه تناسلی ، ساییده نشدن لابیای مینور حین رابطه جنسی ، بهبود رابطه ی جنسی ، پوشیدن لباس های تنگ ، انجام ورزش های هوازی ، متقارن شدن لابیاها و افزایش اعتماس به نفس اشاره کرد.

لابیاپلاستی به دو روش انجام می شود :

جراحی لابیاپلاستی

در این روش فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و جراحی لازم جهت تقارن سازی لابیاها و برداشتن لابیاهای بزرگ انجام می شود.

لابیاپلاستی با آر اف

آر اف نوعی لیزرحرارتی است که لابیاهای بزرگ را برش می دهد و دوره ی نقاهت کوتاه تری نسبت به جراحی لابیاپلاستی دارد.

عمل پروتز سینه

پروتز سینه ، روش جراحی است که باعث بزرگ شدن اندازه ی سینه ی خانم ها ، فرم دهی و پرشدن آن ها می شود. معیار دقیقی از اندازه ی سینه وجود ندارد و تنها دلیل این جراحی رضایت فرد و افزایش اعتماد به نفس می باشد. بعضی از خانم ها احساس می کنند سینه ی کوچک یا نامتقارنی دارند همین دلیل باعث می شود تا از جراح بخواهند سینه ی آن ها را به اندازه و فرم دلخواهشان جراحی کند.

عمل پروتز سینه ، یک عمل سرپایی می باشد که نیاز به بستری شدن ندارد و این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

از مزایای پروتز سینه می توان به افزایش اعتماد به نفس ، افزایش حجم سینه ها ، اصلاح نامتقارنی سینه ، پرشدن سینه ها و تغییر فرم ظاهری پس از بارداری و شیردهی اشاره کرد.

انواع مدل پروتز سینه

پروتز های سینه براساس مواد تشکیل دهنده به دو دسته تقسیم می شوند :

پروتز های سیلیکونی

پروتز های سیلیکونی رایج ترین نوع پروتز می باشد که این پروتز ها مقاومت بیشتری نسبت به پروتز های دیگر دارند و احتمال پاره شدن در این نوع بسیارکمتر می باشد.این پروتز ها بسیار نرم ومنعطف می باشند و دارای اشکال گرد و قطره ای هستند.

پروتز های سالین

پروتز های سالین یا نمکی پوسته ی سیلیکونی محکمی دارند که قبل یا بعد از گذاشتن پروتز با آب نمک پر می شوند. مقاومت آن ها در طولانی مدت زیاد است و در صورت پاره شدن پروتز چون از مایعات پروتز مشابه مایعات بدن می باشد مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند و جذب می شود این نوع پروتز هم به دو نوع گرد و اشکی می باشد.

انجام جراحی های زیبایی زنان و رعایت بهداشت باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفت جنسی و زندگی روزمره اشان می شود و باید این نکته را در نظر داشته باشم که سلامت جسمی و روانی خانم ها در زندگی دیگر اعضای خانواده تاثیر بسزایی دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان