معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

مجموعه برتر مهاجر با همکاری کارشناسان لاتاری می‌تواند تجربه انجام ثبت نام لاتاری اصولی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این روزها ممکن تبلیغات لاتاری را در سطح اینترنت یا خیابان‌ها ببینید، مراکز مختلفی این خدمات ارائه می‌دهند که می‌توانید امور لاتاری خود را به آن بسپارید. مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید، فعالیت‌های آن مراکز است. از جمله مراکزی که این خدمات را انجام می‌دهند دفاتر کافی نت و فروش تور است که انجام امور لاتاری در آن می‌تواند برای شما دردسر ایجاد کند. مراکز معدودی به صورت تخصصی این خدمات ارائه می‌دهند که یکی از آن ها مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر است. مجموعه برتر مهاجر با همکاری کارشناسان لاتاری می‌تواند تجربه انجام ثبت نام لاتاری اصولی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر دوست داری بیشتر در مورد لاتاری و شرایط و هزینه‌های آن بدانید در بخش های بعدی همراه ما باشید.

سایت ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

لاتاری چیست؟

لاتاری یک برنامه مهاجرتی است که وزارت امور خارجه آمریکا آن را برگزار می‌کنند. در این برنامه طی یک قرعه کشی تعدادی مشخص از افراد برنده می‌شود که می‌توانند بعد از انجام اقدامات لازم به سادگی و با کمترین هزینه به آمریکا مهاجرت کنند.

ثبت نام لاتاری

برای مهاجرت از طریق لاتاری باید دو فرم پر کنید؛ فرم اول مربوط به ثبت نام لاتاری است که شما با تکمیل آن خود را لیست قرعه کشی قرار می‌دهید. فرم دوم نیز مربوط به افرادی است که در لاتاری گرین کارت آمریکا برنده شدند که فعلاً نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم.

سادگی و کم حجم بودن این فرم باعث شده تا یک سری از افراد فرم اولیه ثبت نام لاتاری را خودشان پر کنند؛ فرم اولیه که فرم DS-5501 نام دارد دارای حساسیت بالایی است و هر گونه اشتباه در آن باعث می‌شود بعد از برنده شدند نتوانید به آمریکا مهاجرت کنید. پیشنهاد ما برای ثبت نام لاتاری این است که از یک مجموعه یا فردی با تجربه که قبلاً این ثبت نام را انجام داده کمک گرفته تا در روند لاتاری خود به مشکل برخورد نکنید.

نحوه ثبت نام لاتاری

برای نهایی کردن ثبت نام لاتاری خود می‌توانید به دو صورت اقدام کنید.

روش ثبت نام لاتاری آنلاین؛ بهترین روش برای ثبت نام لاتاری این روش است. برای انجام ثبت نام به سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر مراجعه کرده و اطلاعات خواسته شده در آن سامانه را وارد کنید. با استفاده از این روش می‌توانید در کمترین زمان و دردسر ثبت نام خود را انجام دهید. بعد از اینکه ثبت نام خود را در این سامانه نهایی کردید، کارشناسان اطلاعات شما را بررسی می‌کنند و در صورت وجود هر گونه مشکل، جهت انجام اصلاحات با شما در ارتباط هستند.

روش ثبت نام حضوری؛ این روش برای دوستانی که امکان ثبت نام به صورت آنلاین ندارند است. این روش کمی زمان بر بوده ولی با این حال روند ثبت نام  لاتاری به صورت روش قبل انجام می شود. برای مراجعه مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر می‌توانید کلمه برتر مهاجر را گوگل سرچ کرده و پس ورود به سایت برتر مهاجر در انتهای صفحه آدرس این مرکز را مشاهده کنید. فراموش نکنید به دلیل شرایط کرونا حتماً با وقت قبلی مراجعه کنید تا هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و هم زودتر ثبت نام شما انجام شود.

شرایط ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری شرایط بسیار ساده ای دارد که اکثر افراد می‌توانند ثبت نام خود را نهایی کنند. در ادامه این بخش شرایط مورد نیاز ثبت نام لاتاری برای شما خواهیم گفت.

پاسپورت معتبر؛

عزیزانی که پاسپورت ندارند یا پاسپورت آن ها منقضی شده می‌توانند به سادگی به یکی از مراکز پلیس +10 مراجعه کنند و درخواست خود را به مسئول مربوطه این مرکز ارائه دهند. داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای آقایان در ثبت نام لاتاری الزامی است تا هنگام گرفتن پاسپورت یا خروج از کشور به مشکلات جدی برخورد نکنید.

دیپلم 12 ساله؛

یکی دیگر از شرایط ثبت نام لاتاری داشتن حداقل دیپلم 12 ساله است. عزیزانی که دیپلم ندارند یا دیپلم 11 ساله دارند نمی‌توانند ثبت نام لاتاری خود را انجام دهند. آیا راه حلی برای این مسئله وجود دارد؟ قطعاً برای هر مسئله‌ای راه حلی وجود دارد. عزیزانی که دیپلم 11 ساله دارند و تحصیلات دانشگاهی نداشتند می‌توانند به اداره آموزش و پرورش ناحیه خود مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر گرفتن دیپلم 12 ساله اعلام کنند. دوستانی که به طور کلی دیپلم ندارند می‌توانند از شرط بعدی استفاده کنند.

سابقه کاری؛

این شرط برای افرادی که تحصیلات دارند نیازی نیست. اقدام از طریق سابقه کاری در لاتاری آسان نیست، به طور کلی پیشنهاد ما این است تا جایی می‌توانید از طریق تحصیلات اقدام کنید. به طور کلی برای اقدام از طریق سابقه کاری باید 2 سال سابقه کاری در 5 سال اخیر داشته باشید؛ موضوع مهم این است که شما نمی‌توانید هر سابقه کاری ارائه دهید. برای اینکه متوجه شوید سابقه کاری شما مورد قبول سفارت آمریکا است یا خیر می‌توانید به سایت onetonline مراجعه کرده و امتیاز شغلی خود را بررسی کنید؛ امتیاز شغلی شما باید حداقل 7 باشد تا بتوانید از طریق آن به خاک آمریکا مهاجرت کنید.

عکس مخصوص لاتاری؛

این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که شما باید نسبت به آن حساس باشید. در روند ثبت نام لاتاری، عکس باید دارای شرایط مورد قبول باشد، در غیر این صورت قبل از انجام قرعه کشی از لیست ثبت نام کنندگان لاتاری حذف خواهید شد. اگر قصد دارید عکس مخصوص لاتاری را خودتان بگیرید حتماً به موارد زیر توجه کنید.

  1. عکس باید دارای پس زمینه رنگ روشن باشد؛ بهترین رنگ برای گرفتن عکس لاتاری رنگ سفید است. اگر دیوار سفید ندارید می‌توانید از یک پارچه سفید برای گرفتن عکس لاتاری اقدام کنید. همچنین داشتن هر گونه طرح در پس زمینه عکس باعث می‌شود که عکس مورد نظر مورد تأیید قرار نگیرید
  2. عکس را به هیچ عنوان به صورت سلفی نگیرید و حتماً برای گرفتن عکس از شخصی کمک بگیرید که از شما فاصله 1 متر 25 سانتی متری داشته باشد.
  3. حالت چهره شما نباید به هیچ عنوان دارای اخم، خنده یا شکلک باشد. زمان گرفتن عکس یک چهره کاملاً عادی با مقدار کمی لبخند داشته باشید.
  4. حتماً توجه کنید که سر شانه‌ها در عکس کامل پیدا باشد و حتماً مقداری فضای خالی دوره سرتان باشد.
  5. فاصله خود را طوری با دیوار تنظیم کنید که هیچ‌گونه سایه ای روی دیوار نباشد
  6. استفاده از هر گونه عینک، کلاه، کلاه گیس، پیرسینگ، گوشواره، ریش بلند و… باعث رد شدن عکس شما می‌شود
  7. داشتن حجاب برای خانم‌ها ایرادی ندارد. نکته ای که برای حجاب باید دقت کنید این است که قرص کامل صورت پیدا باشد.

مواردی که مطالعه کردید مربوط به زمانی است که می‌خواهید عکس بگیرید. موارد فنی دیگری هستند که بعد از عکس گرفتن باید به آن ها توجه کنید.

  • رزلوشن عکس 300 پیکسل باشد.
  • فرمت عکس باید حتماً JPEG باشد.
  • حجم فایل کمتر از 240 کلیوبایت باید باشد.
  • تراکم عکس باید دارای 24-bit color باشد.
  • اندازه عکس باید در ابعاد 600×600 پیکسل باشد.

عزیزانی که در برتر مهاجر ثبت نام خودشان را انجام دهند موارد فنی ذکر شده در عکسشان لحاظ می شود.

دوستانی که عکس خود را در عکاسی‌های معتبر می‌گیرند حتماً تاکید کنند که عکس مخصوص لاتاری را می‌خواهند. همچنین بهتر است موارد فنی ذکر شده را به متصدی عکاسی یادآوری کنند.

فرم ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

هزینه ثبت نام لاتاری

وزارت امور خارجه آمریکا بابت انجام ثبت نام لاتاری هزینه دریافت نمی‌کند. تمامی هزینه‌هایی که برای انجام ثبت نام لاتاری پرداخت می‌کنید مربوط به ارائه خدمات مجموعه برتر مهاجر است. شما با پرداخت هزینه مورد نظر می‌توانید با خیالی آسوده یک ثبت نام لاتاری اصولی را تجربه کنید. برای مشاهده دقیق هزینه‌های ثبت نام می‌توانید به آدرس bartarmohajer.com مراجعه کنید.

نکات مهم در مورد ثبت نام لاتاری

  1. کد پیگیری ثبت نام لاتاری که بعد از نهایی شدن نام نویسی در اختیار شما گذاشته می‌شود را گم نکنید.
  2. اگر سرباز هستید و پاسپورت دارید یادتان باشد در صورت برنده شدن فقط 9 ماه فرصت خروج از کشور را دارید.
  3. اگر دانشجو هستید حتماً هنگام ثبت نام گزینه در حال تحصیل را انتخاب کنید.
  4. انجام چند بار ثبت نام لاتاری تنها باعث سوخت شدن شانس شما در لاتاری می‌شود.
  5. برای افزایش شانس می‌توانید به صورت دو شانسه ثبت نام خود را انجام دهید؛ دو شانسه به این معنی است که یک بار خود را به عنوان شخص اصلی و یک بار همسرتان را به عنوان شخص اصلی ثبت نام خواهید کرد. سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر برای شما این پروسه را با یک بار ثبت اطلاعات انجام می‌دهد.

در این مقاله سعی شد که مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر به همراه شرایط و هزینه‌ها برای شما مطرح شود. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم. در صورت داشتن هر گونه سؤال یا ابهام می‌توانید با کارشناسان برتر مهاجر در ارتباط باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان