چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی + قیمت تقویم رومیزی

همچنین جنس مواد و متریال مورد استفاده در ساخت پایه های این قبیل تقویم ها از چوب، فلز، مقوا، پلاستیک و... می باشد و در ابعاد دلبخواه و اشکال سفارشی و قابل انتخاب به صورت مربع و مستطیل، هرمی، شش گوش، موج دار، سه بعدی و... قابل سفارش می باشد.

تعریف هدیه تبلیغاتی و خرید هدیه تبلیغاتی کاربردی

اغلب ما در زندگی روزمره مان چندباری از این هدایای تبلیغاتی اعم از تقویم دیواری و سالنامه، خودکار و قلم و... دریافت کرده ایم و تا حدودی با آنها آشنایی داریم. اما اگر بخواهیم تعریف دقیقی از هدیه تبلیغاتی ارائه دهیم می توان گفت به هر محصول و کالایی که بر روی آن کار تبلیغاتی اعم از چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی صورت پذیرفته باشد و به مخاطبان به صورت رایگان و به عنوان هدیه داده شود، هدیه تبلیغاتی گفته می شود.  هدیه تبلیغاتی معمولا از کالاها و محصولات پرطرفدار اعم از سالنامه، تقویم رومیزی، انواع قلم و خودکار، انواع تی شرت، انواع کلاه، انواع کیف، انواع ست های هدیه، انواع دفترچه یادداشت، انواع ساعت دیواری و رومیزی یا مچی، انواع لیوان، انواع جاسوئیچی و...که مورد استفاده روزانه و نیاز عمومی مردم است تهیه می شود.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

چاپ تقویم تبلیغاتی با طرح اختصاصی

یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد که امروز به بخش جدایی ناپذیری از خانواده هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است و کاربرد وسیعی پیدا کرده، تقویم تبلیغاتی است. اطلاع یافتن از تاریخ نیز به مانند ساعت که هر دو از خانواده زمان هستند به شدت با زندگی ها و کسب و کارهای امروزی پیوند خورده است لذا تصور اینکه بدون در نظر داشتن تاریخ بتوان به رتق و فتق درست امور پرداخت سخت و غیر ممکن خواهد بود. تقویم رومیزی تبلیغاتی علاوه بر اینکه تاریخ را در یک نگاه، مقابل دیدگان شما قرار می دهد امکان هدفگذاری و برنامه ریزی را هم برای زندگی شخصی یا کاری فراهم می آورد و محلی برای مراجعه چندباره مخاطبان در طول روز است.

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی چه اهمیتی در تبلیغات دارد؟

تقریبا همه ما هر روز از تقویم استفاده می کنیم و معمولا هم یکی از این تقویم تبلیغاتی را چه در خانه و چه در محل کار داریم که نشان می دهد با هدیه تبلیغاتی پرطرفدار و پر اهمیتی روبرو هستیم لذا می توان بخشی از اهمیتش را ازنقش رسانه تبلیغات محیطی اش دانست که همچون بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی برروی میز تحریر یا میز آفیس و... قرار می گیرد و تبلیغات آن در معرض دید گذاشته می شود و بخش دیگر بخاطر مدت استفاده نسبتا طولانی از آن دانست که یک سال بوده و در طول هر روز بارها و به تعدد به آن رجوع می شود و باعث تبلیغ پیام یا بیشتر دیده شدن طرح و لوگوی تبلیغاتی کسب و کارها می شود.

آشنایی با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی به واسطه کاربرد فراوانش و گستردگی استفاده ای که دارد و مهمتر از همه شکل ساخت ساده اش که از سه جزء پایه، برگه، صحافی تشکیل یافته همواره مورد توجه فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو بوده است و همین سبب شده تا با طرح و ایده های خلاقانه همراه شود و امروز از انواع مختلفی هم برخوردار باشد. اما در یک تقسیم بندی مرسوم می توان انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی را بر اساس جنس پایه آن چون چوبی، فلزی، گالینگورو...تقسیم بندی کرد یا بر اساس نوع مخاطبش که مدیریتی یا اختصاصی یا فانتزی و... است.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

طراحی و چاپ تقویم تبلیغاتی

آنچه از یک تقویم بیشتر در معرض دید و استفاده قرار می گیرد برگه و صحافی آن است که حاوی اطلاعات و طراحی تقویم  است و اگر از چاپ تقویم و طراحی مناسب و چشمگیری برخوردار نباشد دیده نمی شود یا اگر جنس خوبی نداشته باشد در اثر استفاده زیاد پاره و خراب می شود. بر این اساس همیشه تقویم رومیزی تبلیغاتی خود را از فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو که همیشه به این مسائل در تولیداتش می اندیشد تهیه کنید. طراحی و چاپ در تقویم رومیزی تبلیغاتی می بایست به صورتی سامان یابد که در کنار اطلاعات تقویم، برای پیام تبلیغی یا چاپ طرح و لوگو نیز جای مناسبی داشته باشد تا دید بیشتری یابد. همچنین جالب است بدانید که بهترین خدمات چاپ تقویم و طراحی تقویم اعم از درج پلاک فلزی، لوگو تمام رنگی پلی استر، طلاکوب یا چاپ کاملا اختصاصی در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو ارائه می شود

چاپ تقویم رومیزی خاص

قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی علاوه بر نوع طراحی و کیفیت جنس به نوع و نحوه سفارشی سازی آن هم که خدمات گسترده ای شامل چاپ اختصاصی پیام تبلیغی یا طرح و لوگوی کسب و کارهاست و... مربوط است که اگر به واسطه خرید از مراکز نوپا و کم تجربه تولید هدایای تبلیغاتی صورت پذیرد، قیمت گزافی خواهید پرداخت یا دارای کیفیت مطلوب نیست. مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو به شما اطمینان می دهد که کلیه هدایای تبلیغاتی اش اعم از تقویم رومیزی تبلیغاتی و... از قیمتی به مراتب ارزان تر از سایر مراکز تولید هدایای تبلیغاتی برخوردار باشد و حداقل استانداردهای لازم کیفیت را داشته باشد.

خدمات چاپ تقویم رومیزی گیفتو

اصولا چاپ تقویم و طراحی تقویم رومیزی از جنس و کیفیت ساخت آن با اهمیت تر است چراکه کاربرد تقویم به اطلاعاتی است که بر رویش چاپ می گردد و طراحی خوب نیز باعث نمایش بهتر این اطلاعات می شود. با این حساب اگر که می خواهید تقویم رومیزی تبلیغاتی سفارش بدهید حتما به این دو نکته توجه کنید. با اینحال در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو خدمات چاپ تقویم و طراحی تقویم رومیزی از صفر تا صد امکان سفارشی سازی دارد و می توان از انواع طرح و مدل های موجود یا طرح و مدل پیشنهادی شما برای چاپ تقویم رومیزی استفاده کرد. این سفارشی سازی ها می تواند از جنس و گرماژ کاغذ و جلد تقویم رومیزی گرفته تا انتخاب پایه برای آن که از مقوا و چوب یا پلاستیک و... تهیه می شود یا حتی استفاده از روکش یووی، سلفون مات یا براق متغیر باشد.

همچنین امکان انتخاب رنگ چاپ از تک رنگ تا چهار رنگ، ابعاد و اندازه تقویم، محل تبلیغات که می تواند در ابتدای تقویم، کل صفحات تقویم، روی جلد آن و...باشد وجود دارد. این سفارشی سازی ها بیشتر به درد ادارات و سازمان هایی می خورد که دوست دارند طرح سفارشی خود را بر روی تقویم رومیزی پیاده سازی کنند. برای چاپ بر روی تقویم رومیزی معمولا از چاپ افست و بعضا از چاپ دیجیتال و... استفاده می شود.

 

انواع تقویم رومیزی در مجموعه گیفتو

تقویم های رومیزی دارای انواع مختلفی هستند و نسبت به هم چه به لحاظ جنس ساخت و چه به لحاظ چاپ و طراحی دارای تفاوت هایی هستند. در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو تنوع کاملی از طرح و مدل های تقویم رومیزی وجود دارد که هر یک می تواند متناسب با سلیقه ای سازگار باشد. برخی از انواع محصولات تقویم رومیزی که در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو تولید و عرضه می شود را می توان در دسته های تقویم رومیزی بدون پایه، تقویم رومیزی پایه دار، تقویم رومیزی دارای جاقلمی، تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی سالنامه دار، تقویم رومیزی با پایه های قابل استفاده به عنوان جاموبایلی و... نام برد و اشاره داشت.

همچنین جنس مواد و متریال مورد استفاده در ساخت پایه های این قبیل تقویم ها از چوب، فلز، مقوا، پلاستیک و... می باشد و در ابعاد دلبخواه و اشکال سفارشی و قابل انتخاب به صورت مربع و مستطیل، هرمی، شش گوش، موج دار، سه بعدی و... قابل سفارش می باشد.

قیمت تقویم رومیزی چوبی و سایر مدل های تقویم

تقویم رومیزی از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب و پرمخاطب کلاسیک محسوب می شود که به جهت استفاده معمول و بسیارش در ادارات و سازمان ها یا شرکت ها و... قیمت تمام شده آن بسیار اهمیت می یابد و مراکز تولید این قبیل محصولات نیز همواره در جهت کم کردن قیمت آن کوشیده اند. مثلا درمجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با ایجاد آپشن ها و پنجره های انتخابی که به مشتریان و مخاطبان برای تولید تقویم رومیزی ۱۴۰۰ ارائه می گردد، می توانند هر یک از قسمت های آن از جنس مواد و متریال پایه هایش گرفته تا جنس جلد و گرماژ کاغذ آن و... را از ارزان تا گران انتخاب کنند که این موضوع امکان دست یافتن به قیمت های مناسب و در حد بودجه و توان مخاطبان و مشتریان را فراهم خواهد آورد.

اهمیت هدیه تبلیغاتی در برندینگ و تبلیغاتی

از آنجائیکه هدیه تبلیغاتی از محصولات و کالاهایی تهیه می شود که پرمخاطب است و مورد نیاز طیف وسیعی از مردم می باشد لذا از دو جنبه می تواند در حوزه تبلیغات اهمیت داشته باشد یکی اینکه هدیه بخشی از نیاز مردم را تامین می کند و دوم اینکه چون از آن استفاده می شود، تبلیغات اعمال شده بر رویش در معرض دید عموم قرار می گیرد و این سبب توسعه برندینگ کسب و کارها خواهد شد. اصولا طی یکی از مطالعاتی که در خصوص استفاده مفید از هدایای تبلیغاتی صورت گرفته، گفته می شود که استفاده متوسطی که از یک هدیه تبلیغاتی کاربردی می شود بین 8 تا 14 ماه است لذا محصولات و کالاهایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند اگر کیفیت پایینی داشته باشند و نتوانند طی این مدت زمانی قابل استفاده باشند، تبدیل به نوعی ضد تبلیغ خواهند شد.

 

 

مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو فروش هدیه تبلیغاتی + چاپ هدیه تبلیغاتی + چاپ تقویم + وارائه خدمات تبلیغاتی

www.gifto.biz

02163429000 تلفن تماس در ساعات

09021012930 شماره واتساپ و تلگرام

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان