وحدت شیعه و اهل سنت، عامل اصلی توسعه و پیشرفت جزیره قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب امیرالحاج و نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت که امامان شیعه و اهل سنت قشم نیز حضور داشتند با گرامیداشت هفته وحدت، بر وجود یکدلی و وحدت شیعه و اهل سنت درجزیره قشم تاکید کرد و گفت: آنچه که در زمینه وحدت بین شیعه و اهل سنت در این جزیره مشاهده می ...

وحدت  شیعه و اهل سنت، عامل اصلی توسعه و پیشرفت جزیره قشم

به گزارش  خبرآنلاین از قشم علی درویش پور با تشریح اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم بعنوان یک سازمان حاکمیتی برای توسعه و پیشرفت جزیره قشم، وجود وحدت و یکدلی را در بین کل ساکنان جزیره، عامل اصلی موفقیت فعالیت های همه ارکان نظام جمهوری اسلامی در این جزیره خواند.

وی بر نقش اساسی و تعیین کننده مشارکت جوامع محلی جزیره قشم در برنامه های توسعه بخشی این جزیره و اجرای ماموریت های اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم تاکید و از نقش امامان جمعه شیعه و اهل سنت جزیره در ایجاد وفاق و اتحاد مردم جزیره ستایش کرد.

براساس این گزارش امیرالحاج و نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت هم در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بخاطر توجه خاص وی به مسائل فرهنگی و دینی جزیره قشم، هفته وحدت را فرصتی مغتنم برای نزدیکی هرچه بیشتر دل های مومنین به یکدیگر و همکاری و هم اندیشی مسئولان و علمای شیعه و اهل سنت جزیره دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب وحدت مسلمین جهان را در این برهه تاریخی یک ضرورت خواند و با تشریح توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام برای جلوگیری از گسترش آموزه های نورانی حضرت محمد(ص) پیامبرعظیم الشان اسلام در دنیا برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های هفته وحدت در اقصی نقاط کشور بخصوص مناطق اهل سنت نشین از جمله جزیره قشم را خنثی کننده این توطئه ها خواند.

گفتنی است در این دیدار که جمعی از معاونان و مدیران سازمان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم و شیخ صالح امینی امام جمعه شهر طبل قشم طی سخنان کوتاهی بر آمادگی خود در جهت تقویت و گسترش هرچه بیشتر وحدت شیعه و اهل سنت قشم تاکید کردند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان