رصد قاچاقچیان موادمخدر در کویر یزد با پهپاد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خودروهای حامل مواد مخدر را در کویر یزد به وسیله پهپاد و تجهیزات تصویری شناسایی خواهیم کرد.

رصد قاچاقچیان موادمخدر در کویر یزد با پهپاد

به گزارش خبرآنلاین از یزد ، سردار "حسین اشتری"  و با اشاره به امنیت مطلوب در استان یزد اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس، استان یزد خوشبختانه از لحاظ امنیت در وضعیت خوبی هستیم .

وی در ادامه بیان کرد: این استان یکی از استان هایی است که مسیر تردد موادمخدر است و در کویر این ترددها صورت می گیرد که انشاءا... با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفته، بتوانیم اقداماتمان را در جهت مقابه با قاچاقچیان کامل تر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تجهیزاتی که در اختیار یگان ها گذاشته شده است افزود: امیدواریم به وسیله پهباد و تجهیزاتی که در اختیاریگان ها قراردارد بتوانیم خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی و مانع از تردد آنها شویم.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد و استان های هم جوار اقدامات بسیارخوبی برای شناسایی و کشف مواد مخدر و شناسایی باندهای موادمخدر صورت گرفته است که امیدواریم با برنامه ریزی خوب و هماهنگی که بین استان ها و منطقه کویری خواهد شد در آینده اقدامات مناسب تری را در این زمینه شاهد باشیم.

وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در شش ماهه اول سالجاری نسبت به سال گذشته ؛ این مهم را نشان از فعالیت همکاران و جدیتی دانست که کارکنان در امر مبارزه با مواد مخدر دارند و افزود: پلیس با استفاده از تجهیزات روز و پایش تصویری که به صورت مرتب در کویر و در مسیر های تردد گروه های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر صورت می دهد توانسته است این اشراف را بدست بیاورد و مانع ورود آنها به شهر های مرکزی و استان های دیگر کشور شود..

سردار اشتری با اشاره به هوشمند سازی پلیس در هفته نیروی انتظامی به جهت در اختیار داشتن داده ها و بانک های اطلاعاتی و استفاده از این داده ها در جهت اقدامات هوشمندانه در سطح کشور بیان داشت: هر چه بتوانیم  اقدامات و خدمات را به صورت سیتمی به مردم ارائه و سامانه ها و فناوری های روز دنیا را بکار گیریم سرعت، دقت و اشرافیت در ارائه خدمات و اجرای ماموریت ها افزایش خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با اشاره به ظرفیت خوب نیروی انتظامی در بحث خدمات الکترونیکی و هوشمند سازی افزود: امیدواریم که بیشتر از گذشته بتوانیم در خدمت رسانی به مردم تسریع کنیم و هر روز این خدمات را ارتقا دهیم.

رصد قاچاقچیان موادمخدر در کویر یزد با پهپاد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان