بازدید از یک واحد و ۲ طرح صنعتی در شهرک صنعتی دامغان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز چهارشنبه در جریان دومین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت "صنایع چوب حیدرهایی" و طرح صنعتی "صنایع فرو آلیاژ پارس" و " مجتمع فولاد گلستان" ؛ و امکانات زیربنایی و آخرین وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌ صن ...

بازدید از یک واحد و 2 طرح صنعتی در شهرک صنعتی دامغان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این بازدیدها که با همراهی سید محمدرضا استاندار سمنان انجام شد، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت "صنایع چوب حیدرهایی" و طرح صنعتی "صنایع فرو آلیاژ پارس دامغان" و "مجتمع فولاد گلستان" بازدید کرد و با حضور در جمع صنعتگران پای صحبت آن‌ها نشست و مسائل و مشکلات این شهرک‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت " صنایع چوب حیدرهایی" که با سرمایه ‌گذاری بیش از 21 میلیارد و 848 میلیون ریال در زمینی به مساحت 21 هزار و 137 مترمربع در شهرک صنعتی دامغان احداث و در سال 1375 به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید 2 هزار و 385 متر مکعب محصولات چوبی، انواع کالا از چوب پنبه، و نی و مواد حصیرباف در سال را دارد و برای 100 نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

طرح صنعتی "صنایع فرو آلیاژ پارس دامغان" در زمینی به مساحت 174 هزار و 937 مترمربع و سرمایه گذاری فاز نخست بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری برای 470 نفر اشتغالزایی کرد.

عملیات اجرایی این طرح سال 99 در فاز توسعه شهرک صنعتی دامغان آغاز شد و در زمینه تولید فروسیلیسیم با سیلیکون بیش از 55 درصد وزنی به بهره‌برداری خواهید رسید.

طرح صنعتی " مجتمع فولاد گلستان" در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و پیش‌بینی سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی می‌کند.

همچنین، معاون وزیر صمت از پروژه پست برق در شهرک صنعتی دامغان نیز بازدید کرد.

مشخصات فنی و ویژگی های این پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان، دارای 2 فیدر خط، 2 فیدر ترانس و 2 دستگاه ترانس 40 مگا ولت آمپر و 2 دستگاه ترانس کمکی 250 کاواو، 12 فیدر خروجی و 2 دستگاه فیدر خازن است.

اهداف پروژه افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، ایجاد زیرساخت انرژی برای توسعه بخش صنعت و تولید به منظور تامین مصارف برق کارگاه ها و کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی از اهداف پست 63 کیلوولت صنعتی دامغان است.

شهرک صنعتی دامغان دارای 563 هکتار مساحت است که 218 هکتار آن فاز عملیاتی و 170 هکتار آن زمین صنعتی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و 215 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت 117 هکتار در آن منعقد شد.

استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را همراهی کردند.

بازدید از یک واحد و 2 طرح صنعتی در شهرک صنعتی دامغان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان