ابطال پروانه سوخت کامیون‌های متخلف فروش شن و ماسه

معاون عمرانی استانداری یزد با اشاره به تشدید نظارت بر کارگاه‌های تولید شن و ماسه و کامیون‌های حامل بار برای رعایت قیمت مصوب، گفت: در صورت تخلف ضمن باطل کردن پروانه سوخت راننده‌های متخلف، کارگاه‌ها دیگر حق ندارند به این رانندگان بار تحویل دهند.

ابطال پروانه سوخت کامیون‌های متخلف فروش شن و ماسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محسن صادقیان با اشاره به جلسه ساماندهی شن و ماسه با حضور اعضای انجمن شن و ماسه و انجمن رانندگان حمل و نقل درون شهری، سازمان صمت و شهرداری یزد در استانداری گفت: بر اساس مصوبات این جلسه، قیمت عرضه شن و ماسه در شهر یزد با در نظر گرفتن قیمت فروش، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم و کرایه حمل تا زمان تحویل به خریدار فعلاً به ازای هر تن 93 هزار تومان تعیین شد که این قیمت در شهرستان‌ها تا 85 هزار تومان است.

وی افزود: فروشندگان موظف هستند در ازای فروش، فاکتور خرید با درج قیمت و مشخصات راننده و خودروی حامل بار به خریدار تحویل دهند. خریداران باید فاکتور رسمی خرید را از کارگاه تولیدی شن و ماسه دریافت کرده و در صورت مغایرت با نرخ مصوب، موارد تخلف را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند.

معاون استاندار اظهار داشت: در صورت تخلف کامیون‌های فروش ماسه از قیمت نهایی، تخلفات ثبت شده به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام می‌شود و ضمن باطل کردن پروانه سوخت راننده‌های متخلف، کارگاه‌ها دیگر حق ندارند به این رانندگان بار تحویل دهند.

صادقیان ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز متعهد شد به مدت یک هفته سامانه اطلاعات رانندگان حمل شن و ماسه استان را راه‌اندازی کند تا مشخصات رانندگان مجاز حمل بار در این سامانه ثبت شده و در اختیار انجمن شن و ماسه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: همچنین انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان موظف شد مدیریت بازار برای عرضه ماسه به میزان مورد نیاز را بر عهده گرفته و قیمت و عرضه و تقاضا را کنترل و نظارت کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان