اعتراض پیروانی به برگزاری دیدار نفت و سپاهان در اهواز

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چطور می‌شود که به راحتی و بهانه زرد بودن چمن زمین تیم نفت مسجد سلیمان، یک بازی را به اهواز می‌برند؟

اعتراض پیروانی به برگزاری دیدار نفت و سپاهان در اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی با اعتراض به مکان برگزاری بازی تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: عدالت حکم می‌کند که شرایط همه تیم‌ها در بازی‌های مختلف در طول فصل یکسان باشد. من می‌خواهم بدانم چه کسی گفته که دیدار این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار شود؟

او ادامه داد: همه می‌دانند که مسابقه در خانه نفت مسجدسلیمان به لحاظ زمین این شهر و امکانات آنجا، یکی از سخت‌ترین بازی‌های هر تیم در فصل است. بنابراین این درست نیست که بازی این دو تیم امروز در فولاد آرنا انجام می‌شد.

پیروانی گفت: چطور است زمانی که ما پارسال قبل از فینال لیگ قهرمانان با نساجی بازی داشتیم، مجبور شدیم در زمینی 100 درصد غیراستاندارد که به هیچ وجه شایسته میزبانی لیگ برتر نبود، بازی کنیم. به هر مسئولی گفتیم زمین را عوض کنید، گفتند نمی‌شود اما بازی امروز سپاهان و نفت مسجدسلیمان به راحتی به اهواز منتقل شد. اگر صرفا چمن زرد باشد دلیل مناسبی برای تغییر زمین نیست. الان چه کسی پاسخگوی این تبعیض است؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این پوئنی است که به تیم‌های رقیب ما داده شده و مطمئن باشید که با این روند حق به حقدار نمی‌رسد. ما نگران این مسائل هستیم و در طول این چند فصل دیده‌ایم که بعضی مواقع خیلی راحت حق پرسپولیس را خورده‌اند و در زمینه‌های مختلف اصول بازی جوانمردانه رعایت نشده است.

258 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان