تحقیر خانگی منچستریونایتد مقابل یاران کلوپ

جدال رقبای دیرینه فوتبال جزیره در هفته دهم لیگ برتر با پیروزی قاطع لیورپول مقابل منچستریونایتد به پایان رسید.

تحقیر خانگی منچستریونایتد مقابل یاران کلوپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی را میهمان مرسی‌سایدی با نتیجه قاطع 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

لیورپول در این بازی شروعی طوفانی داشت و در همان ابتدای کار و در دقیقه پنج توسط نبی کیتا به گل رسید. پس از او دیوگو ژوتا در دقیقه 13 اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه موتور گلزنی محمد صلاح ستاره مصری میهمان مرسی‌سایدی روشن شد و او با ثبت سه گل در دقایق 38 ، 5+45 و 50 هت‌تریک کرد.

منچستریونایتدی‌ها در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را به وسیله کریستیانو رونالدو جبران کردند، هرچند VAR رأی به آفساید بودن ستاره پرتغالی داد و گلش را مردود اعلام کرد. بی‌رحمی VAR برای شیاطین سرخ اما به همین جا ختم نشد، چرا که کمک داور ویدئویی اعلام کرد پل پوگبایی که در دقیقه 60 به خاطر یک تکل خشن روی پای نبی کیتا کارت زرد گرفته بود، باید اخراج شود. در نتیجه این خطا کیتا به شدت مصدوم و مجبور به ترک میدان شد.

10 نفره شدن یونایتد این تیم را در لاک دفاعی فرو برد و همانطور که انتظار می‌رفت از ضرب‌آهنگ بازی کاسته شد و در نهایت سنگین‌ترین باخت فصل شاگردان اولگنار سولسشایر در این فصل و بدترین باخت خانگی تاریخ آنها مقابل لیورپول رقم خورد تا سرمربی نروژی بیش از پیش خودش را به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک ببیند.

258 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان