اوجی زمان فعال شدن کارت‌های سوخت را اعلام کرد

وزیر نفت از فعال شدن بیش از ۳۰۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

اوجی زمان فعال شدن کارت‌های سوخت را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد اوجی امروز در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری از وزارت نفت اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمداالله 3050 جایگاه در کشور فعال هستند که مردم می‌توانند در خارج از شبکه سوخت و به‌صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 300 جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه‌ای، بنزین را به خودروها عرضه می‌کنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه‌ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

اوجی: ظرف یک تا دو روز آینده کارت‌های سوخت فعال می‌شود

اوجی خطاب به رئیس جمهوری گفت: من به شما قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

وی در گفت‌وگویی تلویزیونی نیز در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است که ورودی این اختلال در سامانه سوخت چه بوده و چطور اتفاق افتاده است؟ گفت: وظیفه ما در وهله اول این بود که امکان سوخت گیری را برای مردم فراهم کنیم به همین دلیل تمام تمرکز را روی این موضوع قرار دادیم لذا تمام جایگاه‌ها را از سامانه هوشمند خارج کردیم  تا فرایند سوخت رسانی به صورت آفلاین و دستی انجام شود.

وی افزو: تیم کارشناسی از دیروز فعال هستند تا علت و چرایی این موضوع مشخص شود.

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان