مطرح شدن بهم خوردن ازدواج کشتی‌گیر ایرانی در مصاحبه با وی +ویدئو

حسن یزدانی خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

مطرح شدن بهم خوردن ازدواج کشتی‌گیر ایرانی در مصاحبه با وی +ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی صحبت‌هایی در خصوص بر هم خوردن ازدواج حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک 2021 در فضای مجازی منتشر شده که کنجکاوی و توجه کاربران را در پی داشته و با واکنش‌هایی نیز همراه شده است.


حسن یزدانی یکی از پهلوانان نامی کشتی آزاد ایران که به تازگی در مسابقات المپیک 2021 توکیو موفق به کسب مدال نقره و در مسابقات قهرمانی جهان اسلو به مدال طلا دست یافته، چند ماه قبل گفته بود که بعد از پایان مسابقات المپیک در ژاپن ازدواج خواهد کرد، اما تمام فکر و ذهنش را برای مسابقات گذاشته و این موضوع به سر انجام نرسید.


هادی عامل مجری و گزارشگر کشتی روز شنبه 1 آبان 1400 در برنامه «سلام تهران» از ازدواج حسن یزدانی خبر داده بود و می‌گفت به جشن ازدواج قهرمان کشتی ایران دعوت شده و حتما شرکت خواهد کرد.


با وجود اینکه از مدت‌ها قبل خبر نامزدی و ازدواج عنقریب حسن یزدانی با یکی از خانم‌های ورزشکار حاضر در المپیک توکیو 2021 به گوش می‌رسید حسن یزدانی روز سه‌شنبه در تاریخ 4 آبان 1400 به صورت رسمی در مراسم تجلیل در جواب به سوال آرش ظلی‌پور خبر ازدواج خود را تکذیب کرده و صادقانه گفته است که رابطه‌اش به ازدواج ختم نشده و مجرد است و در پاسخ به سوال، آیا دختر خانم جواب رد داده یا خودش به این نتیجه رسیده؟ آن را بی‌پاسخ گذاشت.

View this post on Instagram

A post shared by Wrestling (@saree_pa)


تعدادی از کاربران با جدیت بیان می‌کنند دخالت کردن در زندگی شخصی مردم ممنوع است اما تعدادی دیگر بر این باورند شخصیت‌های معروف از مردم جدا هستند و می‌توان درباره زندگی آن‌ها آگاهی کسب کرد. عده‌ای نیز به سرخ و سفید شدن حسن یزدانی هنگامی که مجری درباره جزئیات برنامه ازدواجش سوال می‌کرد واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند هیچ‌گاه اتفاقات زندگی اشخاص معروف را زودتر اعلام نکنید، شاید مقطعی باشد.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان