صدور احکام اعدام برای جاسوسان اسرائیل درنوار غزه

منابع فلسطینی گزارش دادند که دادگاه نظامی نوار غزه برای جاسوسان اسرائیل شش حکم اعدام صادر کرده است.

صدور احکام اعدام برای جاسوسان اسرائیل درنوار غزه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، دادگاه نظامی غزه، امروز (پنجشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که احکامی در ارتباط با چند پرونده مربوط به جاسوسان اسرائیل صادر کرده است.

دادگاه نظامی غزه خاطرنشان کرد که احکام یادشده در ماه سپتامبر گذشته و ماه اکتبر جاری صادر شده‌ که بر اساس آن، شش نفر به اعدام، چند فرد دیگر به انجام اعمال شاقه تا ابد و به صورت موقت محکوم شده‌اند و یک نفر دیگر تبرئه شده است.

در این بیانیه آمده است که در راستای انجام وظایف محول شده‌ به این دادگاه برای حفظ جامعه فلسطین و مقابله با جاسوسان اسرائیل، صدور حکم در ارتباط با پرونده‌های یادشده صورت گرفت.

دادگاه نظامی نوار غزه تأکید کرد که بنا بر اصول قانون محاکمات کیفری انقلاب مصوب سال 1979 میلادی، تمامی احکام صادره روند حقوقی را طی نموده و ضمانت‌های قضایی به محکومان داده شده است.

در پایان این بیانیه همچنین عنوان شده است که چنانچه جاسوسی خودش خود را تسلیم دستگاه‌های قضایی کند، مطابق با قانون، برای او تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

دادگاه نظامی نوار غزه، فروردین ماه سال جاری نیز حکم اعدام یک جاسوس را صادر کرده بود.

دستگاه نظامی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که متهم «ب،ج» بر خلاف نص ماده 144 قانون مجازات فلسطین صادره در سال 1979، اقدام به همکاری اطلاعاتی با یک دستگاه خارجی متخاصم کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان