مسئولان موظف به ارائه خدمات بدون منت به مردمند

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه ملت عزیز ایران شایسته بهترینها هستند، گفت: مسئولان موظف به ارائه بهترین خدمات آن هم بدون منت به مردمند.

مسئولان موظف به ارائه خدمات بدون منت به مردمند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، حجت‌الاسلام صادق رحیمی امروز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس در گلزار آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهور به عنوان دومین شخص نظام که خود از خانواده قوه قضائیه بوده در حال خدمت به مردم است و هماهنگی بسیار خوبی با روسای قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی دارند. معتقدیم در سایه این هماهنگی انشاالله اتفاقات خوبی در آینده رخ می دهد و مشکلات ملت روزبه‌روز کمتر می شود.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن ملت و مسئولان نظام دارند، افزود: در دوران 8 سال د فاع مقدس خسارات زیادی به این شهرهای آبادان و خرمشهر وارد آمد، اموال و املاک مردم تخریب شد و سالهای متوالی به عنوان جنگ زده در مناطق مختلف ایران با وضعیت اسفباری زندگی کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نماز جمعه در زمان جنگ تحمیلی در آبادان تعطیل نشد و رزمندگان تنها در نماز جمعه شرکت می‌کردند.

معاون قضائی قوه قضائیه یادآور شد: احساس می‌کنم آنگونه که شایسته مردم آبادان و خرمشهر است نتوانستیم به وظیفه خود در قبال این مردم انجام وظیفه دهیم زیرا فقر و محرومیت بر چهره ی استان خوزستان و آبادان به وضوح نمایان است. بایستی بکوشیم تا مشکلات کم و به نظام علاقه مند تر شوند.

حجت الاسلام رحیمی؛ با بیان اینکه عصر امروز مشکلات استان و شهرستان آبادان در نشستی با حضور قوهقضائیه در مرکز استان بررسی می شود، گفت: امروز در سطح کلان کشور اتفاق خوبی افتاده و آن وحدت و همدلی سران سهقوه است که امید می رود در سایه ی این اتفاق مشکلات مردم روز به روز کمتر شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیدار با کارکنان دادگستری و مسئولان قضایی شهرستانهای آبادان و خرمشهر و دیدار با مردم از جمله برنامه های جنبی سفر معاون قضایی قوه قضائیه به آبادان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان