اجرای عملیات نخاله‌برداری و آسفالت جاده ارتباطی معادن سنگ‌شکن و کارخانجات شن و ماسه

به همت شهرداری شهرکرد و با همکاری انجمن صنفی شن و ماسه استان عملیات نخاله‌برداری و آسفالت جاده ارتباطی معادن سنگ‌شکن و کارخانجات شن و ماسه شهرکرد اجرا می‌شود.

اجرای عملیات نخاله‌برداری و آسفالت جاده ارتباطی معادن سنگ‌شکن و کارخانجات شن و ماسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمدتقی جاپلقی در دیدار با رئیس و معاون انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان اظهار داشت: آدم‌های بزرگی در این شهر پرورش یافته‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند، بنابراین تمام توان و تلاشم این است که تجارب و توانایی‌هایم را در عرصه خدمت به مردم این شهر به‌کار گیرم.

وی خدمت به مردم را امری ضروری دانست و افزود: به‌دنبال نام و نشان نیستیم بلکه به‌دنبال آن هستیم که بهترین خدمات را به مردم ارائه و رضایت و اعتماد عمومی مردم را نسبت به مجموعه مدیریت شهری بازگردانیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای نظافت و پاک‌سازی شهر، نیروهای شهرداری از اول وقت پای کار حاضر می‌شوند و طی چند روز گذشته عملیات نخاله‌برداری در حال انجام است، اما متأسفانه برخی خاطیان به این موضوع توجه نداشته و مجدداٌ نخاله‌های خود را در حاشیه راه‌ها تخلیه می‌کنند.

جاپلقی خاطرنشان کرد: ضمن برخورد جدی با خاطیان، فرهنگ‌سازی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد و شهروندان باید کمک کنند و خاطیان را معرفی کنند.

پرویز ابراهیمی رئیس انجمن صنفی شن و ماسه استان در ادامه جلسه گفت: خوشبختانه شهردار جدید پرانرژی و با برنامه در محل کار حاضر شدند و امیدوار هستیم این روند تا ادامه خدمت ایشان ادامه داشته و شاهد تغییرات گسترده در شهر باشیم.

جهانگیر صدقی معاون انجمن صنفی شن و ماسه استان در ادامه بیان کرد: تغییرات اساسی در شهر نیازمند مشارکت مردم با شهرداری است تا چهره شهر به زیبایی و جایگاه واقعی خود برسد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان