هشدار نماینده پیشین مجلس به جمهوری آذربایجان در خصوص اقدامات ضدایرانی

فارس نوشت: دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اگر احساس شود پایگاه رژیم صهیونیستی در آذربایجان علیه ایران کار می‌کند حتما حساسیم و موضع خواهیم گرفت.

هشدار نماینده پیشین مجلس به جمهوری آذربایجان در خصوص اقدامات ضدایرانی

 مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خانه احزاب در وزارت کشور با بیان اینکه دولت آذربایجان می‌خواهد با رژیم صهیونیستی نرد عشق ببازد مسئله‌ای نیست ولی اگر احساس شود پایگاه رژیم صهیونیستی در آذربایجان علیه ایران کار می‌کند حتما حساسیم و موضع خواهیم گرفت، گفت: ما طالبان را نمی توانیم نادیده بگیریم چون واقعیتی در افغانستان هستند اما همه بحث این است که تعامل از نقطه قوت باشد.

وی افزود: در مورد به رسمیت شناخته شدن طالبان هم عجله نکنیم و در عین حال توجه کنیم که سازمان ملل از لحاظ حقوق بین الملل مهم تر از همه کشورهاست و اول باید آنها و بعد کشورهای دیگر به رسمیت بشناسند و بعد کشورهای منطقه و بعدا ما به رسمیت بشناسیم.

کواکبیان ادامه داد: امنیت شیعه برای ما مهم است و اینطور نیست که اینها را به امان خدا بسپاریم و حقوق مهاجرین هم مهم است و باید به 3میلیون افغانستانی با همکاری دولت فعلی سرو سامان دهیم. 

دبیرکل حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه افکار عمومی داخل ایران با توجه به سبقه طالبان مایل با روابط گسترده نیس، گفت: اما اگر طالبان همانگونه که می‌گوید فرق کرده است باشد، در یک بازه زمانی این افکار عمومی مثبت تر می شود و ما بهتر می توانیم عمل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم افغانستان با حکومت قبلی بغض داشتند و به همین دلیل مقاومت نکردند، با این حال با طالبان سر و سری ندارند.

23219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان