صادق درودگر:کارگزار استقلال چک تضمین بدهد

صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر باشگاه استقلال از کارگزار ضمانت‌نامه بانکی بگیرد، ما هیچ حرفی نداریم و حتما همکاری خواهیم نمود مشکلی هم با این قضیه نداریم.

صادق درودگر:کارگزار استقلال چک تضمین بدهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال هفته گذشته و پس از عقد قرارداد با کارگزار جدید خواستار گرفتن حق تبلیغاتی محیطی از سازمان لیگ شد و دو طرف در چند بیانیه موضع خود را اعلام کردند. در این بین سازمان لیگ مدعی شده در صورت دریافت تضمین‌های لازم از سوی کارگزار، حاضر است تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار کند. از طرفی ماجرای قرارداد 150 میلیاردی استقلال برای تبلیغات محیطی هم ابهامات زیادی دارد و گفته می‌شود یک فرد بدهکار به فوتبال پشت این ماجرا است. صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره سرمایه این شرکت و افراد پشت این قرارداد توضیحاتی داد و مدعی شده اگر باشگاه استقلال تضمین لازم را ارائه دهد سازمان لیگ مخالفتی با این قرارداد نخواهد داشت.

او ابتدا در پاسخ به سئوالی در مورد سرمایه یک میلیون تومانی شرکت کارگزار باشگاه استقلال گفت: همه شرکت ها برای ما محترم هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود ولی باید عرض کنم سرمایه این شرکت در ابتدا یک میلیون تومان بود و سپس در سال 1397 یک میلیون و صدهزار تومان شد و بعد در 25 مهر 1400 یعنی همین چند روز پیش آن را به 52 میلیون تومان رسانده است.

درودگر در مورد درخواست ضمانت‌نامه بانکی از کارگزار استقلال هم گفت: اگر باشگاه استقلال از آن‌ها ضمانت‌نامه بانکی بگیرد، ما هیچ حرفی نداریم و حتما همکاری خواهیم نمود مشکلی هم با این قضیه نداریم. الآن 16 باشگاه لیگ برتری داریم که همه در درآمدهای تبلیغاتی سهم دارند و باید از این بهره ببرند. طبق نامه‌ای که باشگاه استقلال داده و گفته برای هر بازی دو میلیارد به تیم رقیبش هم می‌دهد و تبلیغات محیطی آن‌ها را هم پرداخت می‌کنند، اگر تضمین‌های لازم را بدهند ما منعی برای این کار نمی‌بینیم. باید دید باشگاه‌های دیگر چه می‌گویند آیا می‌پذیرند؟

وی افزود: ما نمی‌خواهیم تب تندی باشد که زود تمام شود. باید با برنامه و محاسبه باشد و حساب باشگاه‌های دیگر هم در نظر گرفته شود. الآن حق پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، فجر سپاسی، فولاد و بقیه تیم‌ها دیده نشده و ما می‌گوییم مطالعه انجام شود. ما هیچ حساسیتی نداریم و اتفاقا کار و مسئولیت ما کمتر می‌شود. سهم ما که از بین نمی‌رود. فقط باید تضامین لازم وجود داشته باشد.

او اشاره به حضور یک فرد بدهکار در این بین می کند و از  نگرانی هایی که دارد می گوید: پشت تمام کارهای این مدلی و خلق‌الساعه فردی است که روشش مافیایی است، اسم هم نمی‌آورم. همیشه روش آن‌ها این است که به دلیل اینکه  همراه اول، صداوسیما، سازمان لیگ و وزارت ورزش هم اعلام کردند با او همکاری نمی‌کنند، شرکت‌های پوششی را جلو می اندازد. تقریبا با همه هم درگیری و دادگاه دارد. ما هم علیه او رای گرفتیم. شرکتی که الان وارد شده و رسما نامه داده با اطلاعات بنده هیچ سابقه‌ای در فوتبال ندارد. شرکتی که تجربه و سابقه تبلیغاتی داشته باشد وقتی در حوزه‌ فوتبال تجربه ندارد و قرارداد فوتبالی نداشته، می‌آید چنین ریسکی کند و تبلیغات یک باشگاه را با چنین رقمی بگیرد؟ از دوستان عزیز استقلالی تقاضا می کنم کمی بررسی کنند، قطعا افرادی که در این حوزه سابقه داشته‌اند و پول‌های فوتبال را نداده‌اند پشت این قضیه هستند و ارتباطات آن‌ها را هم می‌دانیم. من در حوزه تبلیغات محیطی همه را می‌شناسم.

درودگر درباره بدهی‌های قبلی این شخص گفت: ما علیه او 60 میلیارد حکم گرفتیم و با تاخیرش باید حدود 100 میلیارد پرداخت کند.

او در پایان گفت: ما به عنوان سازمان لیگ فوتبال ایران و بخش بازاریابی هیچ منعی برای عقد قرارداد باشگاه استقلال نداریم و از آن حمایت می‌کنیم فقط به این شرط که تضمین‌های لازم را بدهند. خیلی‌ها می‌گویند شما چرا قبلا تصمین نمی‌گرفتید که من باید بگویم بنده از سال 1397 آمده‌ام و تیم بنده و  آقایان بهاروند، کشوری، آل اسحاق، شکاری و امیدی کارگروه تصمیم‌ساز هستیم و هیات رئیسه سازمان لیگ ‌تصمیم‌گیر در این سه سال هیچ قراردادی بدون تشریفات قانونی و تضمین بسته نشده است. هر کسی که ادعایی دارد می‌تواند تشریف بیاورد و قراردادها و تصمین‌های ما را ببیند.

258 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان