نیم بوت مردانه

اگر قصد خرید بوت مردانه یا نیم بوت در آینده نزدیک را دارید و مایل هستید ظاهری چشمگیر با نیم بوت های جدیدتان ست کنید این مطلب را قبل از اقدام نهایی به خرید مطالعه کنید.

نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه از آن دست کالاهایی است که به دلیل دوام بسیار بالای آن نسبت به کفش های معمولی از گذشته بسیار دور مورد استفاده بوده است. استفاده از پوتین و بوت های چرمی در جنگ ها متدوال ترین شکل کاربرد این محصول در گذشته بوده است اما با گذر زمان و تغییرات گسترده مد و فشن امروزه نیم بوت از اجزای جدانشدنی استایل های مردانه در ماه های سرد سال است و حتی کاربردهایی فراتر از این قضیه نیز دارد؛ به طوری که در استایل های مردانه کلاسیک و کژوال نیم بوت مردانه از اجزای اصلی به حساب می آید. اگر قصد خرید بوت مردانه یا نیم بوت در آینده نزدیک را دارید و مایل هستید ظاهری چشمگیر با نیم بوت های جدیدتان ست کنید این مطلب را قبل از اقدام نهایی به خرید مطالعه کنید.

جنس نیم بوت مردانه

جنس نیم بوت مردانه

اصلی ترین کارکرد نیم بوت مردانه گرم نگه داشتن پا در ماه های سرد سال و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل کفش است؛ از همین جهت است که جنس رویه نیم بوت های مردانه معمولا از مواد ضد آبی مانند چرم تهیه می شود. موادی مانند چرم طبیعی، چرم صنعتی، جیر، فوم و اشبالت از اصلی ترین رویه ها برای تهیه نیم بوت مردانه هستند.

در مورد جنس زیره بسیار مهم است که خاصیت ارتجاعی و کششی در آن وجود داشته باشد. نیم بوت هایی که زیره های خشک و غیرقابل انعطاف دارند برای استفاده در مناطق برفی مناسب نیستند، چرا که می توانند موجب زمین خوردن شما شوند.

در مورد جنس لایه داخلی نیم بوت نیز معمولا از پارچه های گرم، مانند خز، مخمل، پشم، پارچه های کرک دار و... استفاده می شود.

نگهداری از نیم بوت مردانه

نگهداری از نیم بوت مردانه

برای نگهداری از نیم بوت های مردانه رعایت کردن برخی نکات لازم است تا بتوانید مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

در مورد نیم بوت هایی که از جنس چرم یا فوم هستند باید هر چند وقت یک بار از واکس و یا روغن های مخصوص کفش، استفاده کنید تا رویه نیم بوت چرب شود و ترک نخورد، این کار همچنین همچنین از پوسته شدن آن ها جلوگیری می کند.

در مورد نیم بوت هایی که امکان واکس کردن وجود ندارد بهتر است بعد از چند بار استفاده کفش را با اسفنج و کف تمیز کنید تا از جرم گرفتن آن ها جلوگیری شود؛ همچنین برای جلوگیری از تغییر رنگ و یا وار رفتن شکل نیم بوت از قرار دادن آن در گرمای زیاد و یا نور آفتاب اجتناب کنید.

اگر نیم بوتی که خریداری کرده اید دوردوزی شده نیست بهتر است آن را دور دوزی کنید تا در اثر برخورد با آب و رطوبت رویه و زیره از هم جدا نشوند و دوام کالا حفظ شود.

اصول اولیه در ست کردن نیم بوت مردانه

ست کردن نیم بوت مردانه

احتمالا با من موافق هستید که پایه و اساس استایل های پاییزه و زمستانی مردانه دو جز است: نیم بوت و شلوار.

اگر در انتخاب این دو مورد دقت کافی را لحاظ کنید و انتخاب های صحیحی داشته باشید می توانید شانس این را داشته باشید که با ظاهری شیک و آراسته فصل های سرد سال را پشت سر بگذارید. هر چند ممکن است این مساله بسیار ساده به نظر برسد اما در سردترین روزهای سال نیز هستند آقایانی که دل از کتانی های مورد اطمینان خود جدا نمی کنند و ریسک ست کردن استایل نادرست با نیم بوت مردانه را به جان نمی خرند.

هنگام ست کردن استایل های زمستانی با نیم بوت مردانه گام های اشتباه بسیاری می توانید بردارید که در اینجا قصد داریم با کمی اطلاعات در این مورد، از روش های ناصحیح پوشیدن نیم بوت مردانه دوری کنیم.

تعادل را بر هم نزنید

به اندازه های نیم بوت و شلواری که قصد ست کردن آن ها را دارید، توجه کنید. نیم بوت های بزرگ برای ست کردن با شلوارهای چسبان مناسب نیستند و برعکس. سعی کنید تنگی و گشادی شلواری که با نیم بوت می پوشید با اندازه نیم بوت مردانه متعادل باشد. بعد از ست کردن نیم بوت و کفش باید از این مساله مطمئن شوید که اندازه نیم بوت و شلوار شما متناسب است و به عنوان قاعده ای کلی در نظر داشته باشید که اگر شلوار شما به راحتی در بالای نیم بوت شما قرار نمی گیرد، نباید آن ها را با هم بپوشید.

از تا زدن شلوار نترسید

این مساله که شلوار باید درون نیم بوت قرار بگیرد یا خیر از جمله مواردی است که افراد بسیاری همواره با آن درگیر بوده اند اما اجازه دهید خیلی صریح به شما بگوییم که این کار را انجام ندهید.

شلوار شما همواره باید مماس یا کمی بالاتر از نیم بوت و در اطراف مچ پا قرار بگیرد. از تا زدن شلوار ترس نداشته باشید و این کار را انجام دهید تا به ارتفاع مناسب برسید. اگر قد شما از حد معمول و متوسط کوتاه تر است سعی کنید عرض هر بار تا زدن شلوار را کمتر در نظر بگیرید.

از ترکیب رنگ های مناسب استفاده کنید

در ست کردن نیم بوت با انواع شلوار جین بهتر است از رنگ های نزدیک به هم استفاده نکنید. برای مثال ست کردن نیم بوت قهوه ای با شلواری هم رنگ با آن می تواند زیبایی هر دو جزء را کم کند.  البته بجز رنگ مشکی (در مورد مشکی می توانید شلوار و نیم بوت های هم رنگ با هم را همزمان استفاده کنید). می توانید جین های رنگ روشن را با نیم بوت های رنگ روشن ست کنید. برای مثال پیشنهاد می کنم ترکیب جین آبی روشن و نیم بوت مردانه عسلی را امتحان کنید.

یک مورد استثنا در قانون شلوار جین روشن + نیم بوت مردانه رنگ روشن وجود دارد و آن شلوار جین مردانه سفید است. شلوار جین مردانه سفید می تواند ابزاری هوشمند برای ست کردن استایل های عالی مردانه باشد به شرط آن که درست استفاده شود. ترکیب برای مثال ترکیب شلوار جین سفید و نیم بوت مردانه مشکی، در کنار یک پلیور مشکی می تواند ظاهری بسیار و چشم نواز بسازد.

خرید اینترنتی نیم بوت مردانه

با نزدیک شدن ماه های فصل سال، نیم بوت مردانه نیز جای خود را در میان لیست خریدهای مردم باز کرده است. برای خرید اینترنتی نیم بوت مردانه بسترها و فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که من در اینجا قصد دارم فروشگاه اینترنتی دایان را به شما معرفی کنم.

دایان شاپ از جمله فروشگاه های با سابقه در زمینه فروش پوشاک و کیف و کفش زنانه و مردانه و کف و نیم بوت دخترانه  و پسرانه و... در فضای دیجیتال است که با تکیه بر پرداخت درب منزل و ضمانت 3 روزه کالا، گزینه ای امن برای خریدهای اینترنتی به حساب می آید. انواع نیم بوت مردانه با جنس های مختلف مانند چرم طبیعی، چرم مصنوعی، اشبالت و... در این فروشگاه موجود است و می توانید خرید اینترنتی نیم بوت مردانه خود را با اطمینان کامل از دایان شاپ انجام دهید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان