عنوان زیباترین زن متاهل جهان به یک زن روس تعلق گرفت + عکس

کسنیا داویدووا، مادر اهل سن پترزبورگ که قبلا به عنوان مدل در میلان کار می کرد. اکنون در مسابقه زیباترین زنان جهان مقام اول را بدست اورد.

عنوان زیباترین زن متاهل جهان به یک زن روس تعلق گرفت + عکس

به گزارش اسپوتنیک یک خانم اهل سن پترزبورگ با نام کسنیا داویدووا Ksenia Davydova برنده مسابقه بین المللی زیبایی Mrs. Top Of The WORLD 2021 در لتونی شد و زیباترین زن متاهل جهان شد. به دلیل وضعیت ناپایدار اپیدمیولوژیک کرونا و بسته بودن مرزها، وی در مسابقه آنلاین شرکت کرد.

این خانم 29 ساله که در رشته روابط عمومی درس خوانده است، سه فرزند را بزرگ می کند - آلیس هشت ساله، فلیکس چهار ساله و الیشای دو ساله. همچنین، او در فعالیت ها و زندگی اجتماعی فعالیت زیادی دارد - او یک پروژه خیریه برای کمک به خانواده هایی با فرزندانی که در شرایط دشوار زندگی قرار می گیرند را سازماندهی می کند.

علاوه بر این، خانم داویدوا سفیر پروژه ایجاد " محیط شهری راحت" برای بهبود سن پترزبورگ است. در اوقات فراغت، وی ترجیح می دهد اشپزی کند.

وی در مصاحبه ای پس از پیروزی در این مسابقه گفت: به لطف برنده شدن در مسابقه، می توانم نماینده روسیه در پروژه های زیست محیطی و خیریه در سطح بین المللی باشم. این هدف اصلی شرکت من بود. در عین حال، می خواهم نشان دهم که یک زن می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی فردی چندوجهی و هماهنگ باشد.

وی می گوید که آماده شدن برای یک مسابقه آنلاین دشوارتر از زیبا نشان دادن خود روی صحنه بود. داویدوا رقبای اصلی خود را سایر زنان روسی و همچنین رقیب لتونی می دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان