دستگیری سه نوجوان شرور در سقز

دادستان عمومی و انقلاب سقز از دستگیری سه نوجوان شرور که در پارک‌های شهر ایجاد نا امنی کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد به کانون های اصلاح و تربیت انتقال داده می شوند.

به گزارش «تابناک»، علیرضا رضاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدتی است درگیری های خیابانی و چاقوکشی در پارک ها میان نوجوانان و جوانان افزایش یافته است که در همین راستا سه نفر از این افراد دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت انتقال داده شده اند.

وی افزود: برای مقابله با این ناهنجاری ها و کاهش نزاع و درگیری های خیابانی در میان جوانان، باید فرهنگ سازی در این خصوص صورت بگیرد و خانواده، مدارس، ائمه جماعت و آموزش های صحیح در فضای مجازی اولویت این فرهنگ سازی باشد.

وی با اشاره به اینکه علیرغم افزایش درگیری های خیابانی، برخورد قانونی نیز با این افراد افزایش یافته است، اضافه کرد: به هیچ عنوان با این افراد که آرامش و نظم جامعه را مختل می کنند مماشات نمی کنیم و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رضاپور به برخورد با ارازل و اوباشی که باعث رعب و وحشت مردم می شوند، اشاره کرد و گفت: یکسری از این افراد شرور و شناخته شده را دستگیر کردیم و در حال حاضر در زندان هستند و یکسری دیگر هم مرتب به آنان تذکر می دهیم تا از شرارت به دور باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز یادآور شد: در خصوص مقابله با ارازل و اوباش و کسانی که نظم جامعه را بر هم می زنند، شعبه جدیدی را در دادگاه ایجاد کردیم.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان