افزایش آمار بستری‌های کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با بستری شدن ۳۵ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار بستری های کرونا در بیمارستان های استان به ۱۲۰ نفر رسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: از مجموع بستری ها 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال 6 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را 712 نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار 592 نفر در قرنطینه خانگی به سر می برند که وضعیت آنها به صورت مرتب از سوی کارشناسان بهداشتی رصد می شود.

نوروزیان با اشاره به مرگ یک نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تصریح کرد: فرد فوت شده یک مرد 59 ساله از شهرستان بندرعباس است که با احتساب این مورد، آمار فوتی های کرونا در هرمزگان به 2 هزار و 444 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان گفت: با واکسینه شدن 4 هزار و 747 نفر در شبانه روز گذشته، مجموع افراد واکسینه شده به 2 میلیون و 467 هزار و 608 نفر رسید که از این شمار یک میلیون و 110 هزار و 355 نفر هر دو دز را دریافت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان