نماینده مجلس: آمریکا با ایجاد آشوب در اصفهان دنبال فشار بر مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان است

فارس نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصد دست آمریکا را در مذاکرات پیش رو خالی گذاشته و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

نماینده مجلس: آمریکا با ایجاد آشوب در اصفهان دنبال فشار بر مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان است

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی صورت گرفته در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد آشوب در ایران از جمله در اصفهان به دنبال کسب یک برگ برنده برای خود در مذاکرات پیش رو با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها هیچ وقت به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه می‌خواهند یک توافق موقت و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران، جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر غنی‌سازی 60 درصد بازدارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غنی‌سازی 60 درصد یک برگ برنده برای ایران در مذاکرات است و دست آمریکا را در این زمینه خالی گذاشته است و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا ایران را یک کشور آشوب‌زده و درگیر مشکلات داخلی معرفی کنند و مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ایران در همان ابتدا با برخورد جدی با این افراد عوامل آنها را نیز دستگیر کردند و باید این افراد هرچه سریع‌تر به مردم معرفی شوند.

وی در پایان گفت: مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آنها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

23231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان