افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان ۱۴۰۰/ رشد ۶ درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

مدیرعامل سایپا از افزایش تولید در این گروه خودروسازی در آبان ماه گذشته و ۸ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 22 درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان 1400/ رشد 6 درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی گفت: با وجود موانع جدی در حوزه تولید، مشکلات ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و نیز محدودیت‌های کرونایی، گروه خودروسازی سایپا موفق شده در آبان ماه سال 1400 با تولید 37 هزار و 375 دستگاه انواع خودرو رشد 22 درصدی را نسبت به آبان سال گذشته ثبت کند.

سلیمانی بیان کرد: در آبان سال 99 تولید انواع خودرو در گروه خودروسازی سایپا 30 هزار و 627 دستگاه بود که در آبان امسال موفق شدیم آن را نزدیک به 7 هزار دستگاه افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برخی مشکلات داخلی به ویژه در بخش تامین قطعات نیز تولید را دشوار کرده است، افزود: مقایسه آماری تیراژ تولید انواع خودرو در این گروه خودروسازی در 8 ماه سپری شده از سال جاری با مدت مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد، سایپا در این مدت نیز رشد 6 درصدی تولید را ثبت کرده است.

افزایش 22 درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان 1400/ رشد 6 درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

سلیمانی تشریح کرد: سایپا از ابتدای سال گذشته تا پایان آبان ماه 1399، 266 هزار و 976 دستگاه انواع خودرو تولید کرده بود که این تعداد در 8 ماه سپری شده از سال 1400 بیش از 283 هزار و 330 خودرو بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه های وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، اقداماتی برای تحقق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته انجام شده و امیدوار هستیم با مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌های لازم، روند افزایش تولید سایپا در ماه های باقیمانده از سال نیز ادامه داشته باشد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان