استقلال می‌تواند از سازمان لیگ به فیفا شکایت کند

معاون سابق باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه می‌تواند به دلیل اتفاقات دیدار مقابل گل گهر سیرجان از سازمان لیگ به فیفا شکایت کند.

استقلال می‌تواند از سازمان لیگ به فیفا شکایت کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال تهران در بازی هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل گل گهر سیرجان به میدان رفت و به دلیل عدم ارائه ضمانت نامه بانکی به سازمان لیگ، موفق به استفاده از کوین یامگا و رودی ژستد در بازی خارج از خانه نشد.

علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه می‌تواند به دلیل اتفاقات دیدار مقابل گل گهر سیرجان از سازمان لیگ به فیفا شکایت کند..

خطیر در این رابطه گفت: "شما یا کارت بازی برای یک بازیکن صادر نمی‌کنید یا اگر صادر کردید تنها مرجعی که حق ایجاد محدودیت برای وی در حوزه فوتبال را دارد ارکان قضایی فوتبال هستند. اصلا نه بهاروند و نه سایر زیر مجموعه او برابر قانون دارای چنین قدرتی نیستند که بتوانند جلوی بازی یک بازیکن را بگیرند. باشگاه استقلال می‌تواند بابت این رفتار غیرمسئولانه از مجموعه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به واسطه خسارتی که به آن‌ها زده شده است شکایت کنند و چنانچه این اتفاق به نتیجه نرسید می‌تواند از طریق نهادهای بین‌المللی در حوزه فوتبال این شکایت را پیگیری کنند، چون به هر طریق فدراسیون فوتبال و زیر مجموعه این فدراسیون به استقلال ضرر و زیان وارد کرده است."

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان