دومین سفر رییسی به لرستان در سال جاری

مهر نوشت: حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان، پایان این هفته به لرستان سفر می‌کند.

دومین سفر رییسی به لرستان در سال جاری

حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در یازدهمین سفر استانی خود، پایان این هفته و در روز پنجشنبه یازدهم آذرماه به لرستان سفر می‌کند.

براساس این گزارش، این دومین سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان طی امسال است و نخستین سفر ایشان در کسوت ریاست قوه قضائیه بوده است.

جزئیات و برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار لرستان در این رابطه پیش از این اظهار داشت: در سفر آیت الله رئیسی و هیئت همراه به لرستان برنامه‌های متنوعی گنجانده شده که شامل دیدار با اقشار مختلف مردمی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و برگزاری جلسات خواهد بود.

فرهاد زیویار افزود: ضرورت دارد فرمانداران در فرصت باقیمانده نسبت به ارائه گزارش آخرین وضعیت مشکلات و مطالبات و ارائه به استانداری جهت انعکاس به رئیس جمهور محترم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردمی است که با صرف ساعت‌ها کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب، با هدف بهره برداری به نفع مردم استان انجام شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سدها و راه آهن استان در حوزه‌های نیرو و راه و شهرسازی را می‌توان به عنوان پروژه‌های مهم در سفر آتی رئیس جمهور به استان مطرح کرد.

زیویار یادآور شد: در موضوع سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به لرستان لازم است نگاه مسئولین مطالبه گرایانه، استانی و در راستای انتفاع تمام مردم استان باشد.

23231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان