فروش خانه‌های لوکس ۲۰ تا ۹۹ میلیارد تومانی در تهران

فاصله طبقاتی آنچنان در کشور زیاد شده که از آن به عنوان گسل بین اقشار مختلف جامعه می‌توان نام برد؛ در حالی که ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه حتی توان خرید خانه‌های زیر ۱۰۰ و تا ۳ میلیارد تومان را ندارند، هستند کسانی که چند ده میلیارد تومان برای خرید خانه در تهران هزینه می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، بررسی‌ فایل خانه‌های لوکس و لاکچری نشان می‌دهد برای خرید آنها حداقل باید 20 میلیارد تومان داشته باشید و جالب اینکه سقفی برای خرید خانه‌های لوکس نمی‌توان متصور شد.

در میان آگهی‌های فروش واحدهای لوکس، در اقدسیه یک واحد 470متری نوساز را متری 210 میلیون و 600 هزار تومان و با قیمت کل 99 میلیارد تومان می‌فروشند.

در جایگاه بعدی یک واحد 440 متری نوساز در زعفرانیه قرار دارد که متری 200 میلیون و قیمت کل 88 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

در الهیه نیز یک واحد 425متری با عمر بنای 7 سال را متری 136 میلیون و 471 هزار تومان و با قیمت کل 58 میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

البته در مناطق و محله‌های مختلف تهران نیز املاک کلنگی برای فروش آگهی شده‌اند به طوری که در شهرک راه‌آهن یک خانه 500 متری با قیمت هر متر 72 میلیون و قیمت کل 36 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در پاسداران یک خانه 272متری را 35 میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

در باغ فیض هم یک خانه 352 متری را 31 میلیارد تومان و به ازای هر متر 88 میلیون و 68 هزار تومان عرضه کرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان