معرفی دو برنامه Picsart و Kinemaster ورژن Mod Apk

هر ابزار ویرایشی که نیاز دارید در اپلیکیشن  Picsart Pro Goldخواهید یافت، با کمی ذوق هنری و ایده میتوانید عکسهای خودتان را به بهترین نحو ویرایش کنید

معرفی دو برنامه Picsart و Kinemaster ورژن Mod Apk

ادیت قدرتمند با Picsart

هر ابزار ویرایشی که نیاز دارید در اپلیکیشن  Picsart Pro Goldخواهید یافت، با کمی ذوق هنری و ایده میتوانید عکسهای خودتان را به بهترین نحو ویرایش کنید.کار با برنامه هایی مانند فتوشاپ برای عموم مردم همیشه سخت بوده است و نیاز به ساعتها آموزش دارد، ولیPicsart Mod Apk  مجموعه ابزار رایگان با ویژگی ها منحصربفرد را در اختیارتان قرار داده تا به راحتی عکسهایتان را ویرایش ، روتوش و علاوه بر این کلاژ، قالب بندی افکت گذاری و ... را انجام دهید.

برخی ویژگی های دیگر برنامه Picsart Pro Apk :

  • ایجاد time lapse
  • ترکیب عکسها و ساخت کالژ
  • افت گذاری روی عکس
  • قابلیت اشتراکی گذاری عکس برای شبکه های اجتماعی
  • قاب بندی عکس
  • تغییر و برش عکسها (تغییر سایز عکس)
  • نوشتن متن و گذاشتن استیکر روی عکس

با  Kinemaster ویدیو حرفه ای بسازید

اگر چه برنامه پیک آرت یه ادیتر قدرتمند است اما برای ساختن کلیپ های حرفه ای نیاز به برنامه ای کاملتر به نام Kinemaster دارید. برنامه کاین مستر را می توان قدرتند ترین برنامه ادیت ویدیو و ساخت کلیپ برای اندروید معرفی کرد که با ابزار های بسیار حرفه ای اما ساده شما را به یک ادیتور حرفه ای تبدیل می کند. نسخه Kinemaster Pro Apk آیتم هایی که در حالت رایگان بسته هستند را در اختیار شما قرار می دهد که شگفت زده خواهید شد.

معرفی دو برنامه Picsart و Kinemaster ورژن Mod Apk

بررسی برنامه Netflix

صنعت سینما همیشه یکی از بزرگترین و محبوب ترین سرگرمی های دنبا محسوب می شود که در طول تاریخ همیشه با تکنولوژی همگام بوده وش اید نوآوری هایی در فیلم و سریال بوده ایم. با افزاش گوشی های هوشمند در دنیا، سینما نیز به خانه های مردم آمد و با گوشی هوشمند می توانید فیلم و سریال های روز دنیا را مشاهده کنید.

برنامه Netflix Mod Apk یکی از نوآوری ها و بهتر است بگوییم انقلابی در سینما به شمار می رود. برنامه Netflix یک پلتفرم استریم آنلاین می باشد که با خرید اشتراک در برنامه می توانید به آرشیوی بزرگ از فیلم و سریال دست پیدا کنید.

نتفلیکس حتی پا را فراتر گذاشته و اکنون یک فیلمساز بزرگ نیز به حساب می آید. جدیدترین اسخته شرکت نتفلیکس یعنی بازی مرکب توانست در کمترین زمان بازدید های میلیاردی داشته باشد و تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال های تاریخ شود.

نسخه Android برنامه Netflix رایگان نیست و شما باید اشتراک Permium آن را خریداری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان