قربان ولیئی، دبیر جشنواره شعر فجر شد

قربان ولیئی، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر شد.

قربان ولیئی، دبیر جشنواره شعر فجر شد

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، در حکمی، قربان ولیئی (شاعر و مدرس دانشگاه) را به‌عنوان دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب ذی‌قیمت ادبی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران در اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره آمده است موفق و مؤید باشید.»

قربان ولیئی، شاعر و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و در حال‌ حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.

از این شاعر که سابقه دریافت جایزه «کتاب سال» و «کتاب فصل» را نیز در کارنامه خود دارد، آثاری چون «موسیقی نواحی جان»، «ترنم داوودی سکوت»، «با دو چشم دچار یکتایی»، «زیارت‌نامه روح» و «جوان شدن جاودانگی» منتشر شده است.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان