پنتاگون: حمله سایبری به ایران کار اسرائیل بود

ایسنا نوشت: روزنامه نیویورک تایمز در بخشی از یک گزارش درباره حمله سایبری اخیر به جایگاه های سوخت در ایران، به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این حمله از سوی اسرائیل انجام شده است.

پنتاگون: حمله سایبری به ایران کار اسرائیل بود

روزنامه نیویورک تایمز در بخشی از یک گزارش درباره حمله سایبری اخیر به جایگاه های سوخت در ایران نوشت: در هفته های اخیر، یک حمله سایبری به جایگاه های سوخت ایران در سراسر این کشور، موجب از کارافتادن 4300 جایگاه شد که برطرف کردن مشکل و از سرگیری فعالیت تمامی آنها مدتها طول کشید. 

این روزنامه با اشاره به حملاتی سایبری که گفته می شود رژیم صهیونیستی در انجام آنها علیه ایران دست داشته است و حملاتی از این دست علیه اسراییل که ادعا می شود توسط ایران انجام شده‌اند، نوشت: اسراییل و ایران سال‌هاست درگیر جنگی مخفیانه در زمین، دریا و محیط سایبری هستند اما اهداف آنها معمولا نظامی یا حکومتی بوده است. حالا این جنگ گسترش یافته و غیرنظامیان را در مقیاس بزرگی هدف قرار می دهد. 

در بخش از این گزارش آمده است: دو مقام حوزه دفاعی آمریکا به شرط فاش نشدن نامشان اطلاعاتی درباره حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در ایران ارائه دادند و تایید کردند که حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت ن توسط اسراییل انجام شده است.

این روزنامه در بخش دیگری آورده است: هک ها ماه هاست که به مرحله غیرنظامی کشیده شده اند. راه آهن ملی ایران در ژوئیه مورد حمله سایبری قرار گرفت اما شاید نتوان این هک را که نسبتا غیرپیچیده بود، به اسراییل نسبت داد. ایران هم سال گذشته به حمله سایبری ناموفق به شبکه آب و فاضلاب اسراییل در سال گذشته متهم شد. 

نیویورک تایمز می افزاید: حمله سایبری به جایگاه های سوخت، اولین حملاتی است که آسیب ها و خسارات  گسترده‌ای به شمار زیادی غیرنظامیان وارد کرده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان