انتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از کمبود معلم در مدارس

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست مشترک کمیسیون متبوع خود و کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

انتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از کمبود معلم در مدارس

«روح الله عباس پور» در توضیح نشست مشترک روز شنبه کمیسیون‌های صنایع و معادن و فرهنگی مجلس، با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: در این نشست مشترک برنامه‌ها و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در این جلسه بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرد و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این وزارتخانه از دیگر نکات مدنظر نوری بود.

به گفته نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس، تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین، تامین نیروی انسانی موردنیاز، توجه به حوزه پرورشی، نظارت بر مدارس دولتی و غیردولتی، ساماندهی نیروهای نهضتی، خرید خدمتی و... از موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بزرگترین چالش در وزارت آموزش و پرورش را تامین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: با گذشت بیش از 2 ماه از آغاز سال تحصیلی برخی از مدارس معلم ندارند به همین دلیل نمایندگان بر ضرورت توجه به دانشگاه فرهنگیان و تامین نیروی انسانی موردنیاز از طریق این دانشگاه تاکید کردند.                                           23215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان