عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرام اعلام شد

ایرنا نوشت: اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه‌ای اقدام برخی از کشورهای عربی برای ائتلاف با رژیم صهیونیستی و امضای توافقنامه با این رژیم را محکوم کرد.

عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرام اعلام شد

به گزارش القدس العربی، در بیانیه اتحادیه علمای مسلمان آمده است: ائتلاف ها و گام‌های عملی که برخی از کشورهای عربی برای برقراری روابط با اسرائیل برداشتند، عملی محکوم و شرعا حرام است و خیانت به مردم فلسطین و حقوق آن هاست.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان بر موضع دائمی خود در حمایت از مسجد الاقصی، قدس، فلسطین و علیه رژیم اشغالگر و عادی سازی با این رژیم از سوی هر کشور یا گروهی تاکید کرد.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان خاطرنشان کرده که این اتحادیه قبلا بیانیه‌های متعددی در محکومیت عادی‌سازی روابط با اشغالگران صادر کرده و چندین کنفرانس و سمینار برای تأکید بر اولویت این موضوع و ممنوعیت عادی‌سازی و اینکه یک خیانت بزرگ به هدف اول مسلمانان جهان است، برگزار کرده است.

این اتحادیه همچنین خواستار آن شده که تمام تلاش های مادی و معنوی برای آزادسازی همه اراضی اشغالی به ویژه مسجد الاقصی و قدس شریف به کار گرفته شود.

چهار کشور عربی امارات، بحرین، مغرب و سودان در سال 2020 توافقنامه هایی برای عادی کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی امضاء کردند که با موجی از مخالفت ها در کشورهای عربی و اسلامی مواجه شد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان