انهدام باند سارقان خودرو در اهواز

با تلاش ماموران انتظامی باند سارقان خودرو در شهرستان اهواز متلاشی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار سید محمد صالحی افزود: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان با کار تخصصی و تحقیقات اطلاعاتی 2 نفر اعضای اصلی باند سارقان را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به 19 فقره سرقت از قبیل 11 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و 8 فقره سرقت خودرو شامل 6 دستگاه پراید و 2 دستگاه مزدا باری اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط 2 مالخر دستگیر شدند، بیان کرد: کلیه خودرو‌های سرقت شده توسط عوامل انتظامی و پلیس آگاهی استان در سطح شهرستان کشف و تحویل مالباختگان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان