از سرگیری کلاس‌های حضوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

دکتر رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت:کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه پس از همه گیری ویروس کرونا با اولویت دانشجویان بومی آغاز شد.

از سرگیری کلاس‌های حضوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، رضا نقدی با اشاره به این که 60 درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه ای کارگاهی و آزمایشگاهی و فقط 40 درصد دروس تئوری است، افزود: کلاس‌های تئوری همچنان به صورت آنلاین و"برخط" در سامانه سمیاد خواهد بود.

وی افزود : کلاس‌های تخصصی عملی و کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اولویت دانشجویان بومی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شرط حضور دانشجویان و استادان در کلاس ها ، تزریق دو "دُز" واکسن کرونا و همراه داشتن کارت واکسیناسیون است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این که تمامی سطوح فیزیکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی می شود، گفت : دانشجویان بدون دلهره در کلاس های عملی خود حاضر شوند. 

ایشان در ادامه افزودند : بر اساس اساسنامه دانشگاه فنی و حرفه ای، از اولویت های این دانشگاه افزایش مهارت دانشجویان و دانش آموختگان از طریق ارتقای کیفیت آموزش‌های دروس عملی است. 

وی بیان داشت : ارائه آموزش دروس عملی کارگاهی و آزمایشگاهی از طریق آموزش‌های حضوری با رعایت مصوبات ستادهای استانی مدیریت ویروس کرونا و مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می شود. 

شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با 4 دانشکده و 4 هزار دانشجو در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان رسالت و ماموریت خود را که همانا تربیت تکنسین مهارتی است را دنبال می‌کند. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان