مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دستیار ویژه مدیرعامل این سازمان منصوب شدند

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با صدور احکامی مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل این سازمان و همچنین دستیار ویژه خود را منصوب کرد.

مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دستیار ویژه مدیرعامل این سازمان منصوب شدند

به گزارش خبرآنلاین از قشم، دکتر افشار فتح الهی در این احکام مهدی کبیری لقب را به سمت مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل این سازمان و دکتر علی اکبر رضایی را به سمت دستیار ویژه خود منصوب کرد.

براساس این گزارش در حکم انتصاب مهدی کبیری لقب آمده است: با استعانت از خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل منصوب می شوید. امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در حکم انتصاب دکتر علی اکبر رضایی آورده است: با استعانت از خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت دستیار ویژه اینجانب منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان