۴۵ مدل کلاه چرم مردانه و زنانه با طراحی زیبا و جدید

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل کلاه چرم زنانه و مردانه با طرح و زگ های متفاوت برای شما عزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

45 مدل کلاه چرم مردانه و زنانه با طراحی زیبا و جدید

یکی از اکسسورهایی که سالیان سال است بیشتر خانم ها و آقایان علاقمند به آن هستند، کلاه است. کلاه ها با جنس و طرح های مختلف و شیکی روانه بازار می شوند، اما مدلی که امروزه بسیار مورد پسند همه افراد از کوچک تا بزرگ قرار گرفته است، کلاه های چرمی دخترانه و کلاه چرمی پسرانه می باشد که هر ساله از سوی متخصصان مد و پوشاک طرح و رنگ های متفاوت و جدید عرضه می شوند. به همین خاطر در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل کلاه چرم دختر و پسر برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد و با الهام گرفتن از آنها کلاه شیکی را برای خود خریداری نمایید.

مدل کلاه چرم کرمی رنگ دخترانه

گالری زیبا و شیک از انواع مدل کلاه چرم زنانه و مردانه

برای فصل های زمستان و تابستان بهتر است علاوه بر تهیه لباس، از کلاه تابستانی و کلاه پاییزی با مدل و رنگی زیبا را نیز تهیه کنید تا استایل و تیپ تان در این روز ها متفاوت و جذاب تر به نظر برسد. البته هنگام خرید کلاه به جنس آن هم متوجه داشته باشید. در ادامه این مطلب با انواع مدل کلاه های چرمی دخترانه و پسرانه آشنا خواهید شد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

انواع زیبا مدل کلاه چرم

انواع کلاه جالب و باحال دخترانه

انواع کلاه چرم مردانه و زنانه

انواع مدل کلاه های چرمی مردانه و پسرانه

مدل کلاه چرم مردانه

 

نمونه کلاه باحال و جذاب مردانه

بهتر است هنگام خرید کلاه، کلاهی را انتخاب کنید که نه گشاد و نه خیالی تنگ باشد، پس  توجه به اندازه دور سر از اهمیت بالایی برخورد است. یکی از راحت ترین روش ها برای پیدا کردن اندازه کلاه، بر سر گذاشتن است. ولی امروزه با وجود بازار های اینترنتی شرایطی برای افراد به وجود آمده که بدون بیرون رفتن از منزل محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند. در همین جهت روش های بسیاری برای تشخیص سایز کالای مورد نظر وجود دارد. به عنوان مثال می توانید با کمک متر و یا نوار سایز بندی دور سر خود را اندازه بگیرید و سایز دور سر تان را در هنگام خرید اینترنتی بازگو کنید.

خوب است بدانید که کلاه های چرمی را نباید به هیچ عنوان شست و داخل لباس شویی انداخت، برای اینکه عمر کلاه شما افزایش پیدا کند باید یک دستمال نرم را با آب گرم خیس کنید و سپس آن را بر روی سطح چرم بکشید و یا اینکه با کمک یک تکه پنبه آغشته به روغن چرم روی کلاه بکشید تا از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری شود.

گفتنی است که هرگز از الکل و یا محلول های ضدعفونی کننده برای تمیز کردن کلاه چرم با دیگر محصولات چرم استفاده نکنید. زیرا این کار باعث بین رفتن رنگ و بافت چرم می شود.

مدل کلاه زمستانی چرم مردانه

مدل کلاه های متفاوت و خاص دخترانه

جدیدترین مدل کلاه چرم کلاه چرم سفید رنگ

 

 

سری جدید مدل کلاه چرم

نمونه کلاه جذاب فرانسوی مردانه

گالری نمونه کلاه چرم مردانه

سری اول مدل کلاه چرم نمونه های مختلف و شیک کلاه مردانه

نمونه کلاه های متنوع و خاص مردانه

سری اول کلاه چرم قهوه های

کلاه چرم لبه دار مردانه

 

مدل کلاه های دیدنی و شیک

مجموعه جدید مدل کلاه چرم

انواع مختلف کلاه چرم مردانه

مدل کلاه باحال و جذاب مردانه

کلاه چرم زنانه

امروزه کلاه های مختلف و متنوع زنانه با رنگ های تیره روشن روانه بازار می شوند که جزء دیگر اکسسوری هایی خانم ها محسوب می شود. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، تعدادی از طرح های جدید و زیبا کلاه چرم دخترانه و زنانه را برای شما عزیزان ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

کلاه چرم قرمز رنگ

مدل کلاه های زیبا دخترانه چرم

مدل کلاه چرم صورتی رنگ

کلاه چرم صورتی رنگ بسیار زیبا و جذاب

کلاه چرم مشکی زنانه

 

کلاه چرم آبی رنگ زیبا

نمونه کلاه جالب و جذاب دخترانه

کلاه چرم دخترانه جدید

مدل کلاه چرم نترنجی رنگ دخترانه

کلاه بسیار جذاب لبه دار دخترانه

کلاه باحال دخترانه چرم

نمونه کلاه جذاب دخترانه

انواع جالب مدل کلاه چرم

نمونه کلاه های شیک و باحال دخترانه

مدل کلاه فرانسوی دخترانه

مدل کلاه های متفاوت و خاص دخترانه

مدل کلاه چرم زرد رنگ دخترانه

کلاه فرانوسی قهوه ای رنگ

انواع متنوع مدل کلاه چرم دخترونه

نمونه کلاه جذاب و شیک دخترانه چرم

مجموعه مدل کلاه چرم رنگی

نمونه کلاه های چرم دخترانه

گلچین مدل کلاه چرم دخترونه

نمونه های متفاوت کلاه چرم

انواع متفاوت مدل کلاه چرم

نمونه کلاه های جذاب دخترانه

مدل های های زنانه و دخترانه چرم

در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا، مجموعه ای زیبا و شیک از انواع نمونه کلاه چرم دخترانه و مردانه با طرح های متنوع را مشاهده نمودید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی داشته باشد و همچنین از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی با دیگر کلاه مانند مدل کلاه تابستانی، مدل کلاه بافتنی پسرانه ، مدل کلاه حجاب مجلسی، مدل کلاه بافتنی زنانه و … بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان