۷ مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی گردنه اسدآباد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از سانحه تصادف شب گذشته در گردنه این شهرستان همراه با یک فوتی خبر داد و گفت: در سانحه تصادف رخ به رخ دو دستگاه پژو و پراید در گردنه اسدآباد هفت نفر مصدوم شده و یک نفر کشته شد.

به گزارش تابناک، مهدی بسطامی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه که در گردنه اسدآباد و در نزدیکی رستوران ایرانیان در ساعت 20.10 دقیقه به وقوع پیوست، واحد مدیریت بحران دانشکده با اعلام وضعیت E 0 سه پایگاه اورژانس دانشکده را به موقعیت اعلام شده اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه که پرسنل پایگاه‌های جاده‌ای گردنه، شهری یک و شهری دو حضور داشتند، هفت مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی در صحنه برای درمان به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد:در بیمارستان قائم (عج) چهار نفر از مصدومین با توجه به مساعد بودن وضعیت جسمانی ترخیص و دو نفر از مصدومین به علت شرایط بدحال بودن به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه یکی از مصدومین نیز صبح امروز به دلیل آسیب شدید فوت کرده است.
بسطامی در ادامه از آغاز طرح زمستانه اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: 60 نیروی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد در طرح امداد زمستانی از یکم آذر تا 20 اسفند سال جاری به مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح رانندگی امداد رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد:علاوه بر اورژانس پیش بیمارستانی نهاد‌هایی نظیر پلیس راه و راهور، نهاد‌های خدماتی، شهرداری، آتش نشانی، امداد خودرو و هلال احمر در طرح زمستانی امسال همکاری دارند.

بسطامی درباره تعداد تجهیزات و خودرو‌های اورژانس اسدآباد یاد آور شد: اورژانس اسدآباد دارای 9 دستگاه آمبولانس و یک خودروی فرماندهی بوده که از این تعداد سه آمبولانس به صورت پشتیبان بوده و در مواقع بحران به همراه سایر آمبولانس‌های در اختیار دانشکده، وارد چرخه خدمات رسانی می‌شوند.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی قرار دارد و به زودی پایگاه اورژانس جاده‌ای دهستان کلیایی نیز افتتاح خواهد شد.
وی افزود: آمبولانس‌های این اداره نیز از نظر وضعیت فنی، مجهز بودن به لاستیک یخ شکن، زنجیرچرخ، ضد یخ، بخاری، برف پاک کن، باطری و مایع شیشه شور رصد و کمبود‌ها رفع شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان